Dell optimizer et sw

Hallo

Dell-software voor pc-optimalisatie gebruiken

Bij elke opstart van Solid 2013 vraagt het me om mijn systeem opnieuw op te starten, ik ben op een precisie t3600 met w7

CAD-software is een grote "gasfabriek" en er zijn vaak conflicten met andere "parasitaire"  apps, waaronder optimalisatiesoftware en software die naar mijn mening vooraf door de fabrikant is geïnstalleerd.
Een goed CAD-station is vooral een pc waarop een minimum aan "parasitaire" software is geïnstalleerd.

Persoonlijk doe ik altijd een grote schoonmaak van het type: Onnodige items verwijderen + "Schijfopruiming" + CCcleaner + Defragmentatie voor elke installatie.

Schijftoegang zal sneller zijn en uw RAM-geheugen zal worden verlicht om een maximum aan "lucht" achter te laten bij CAD-gebruik.

2 likes

Hallo

Als het station is verkocht door de SolidWorks-wederverkoper, neem dan contact met hen op om dit probleem te melden.

De Dell-software is ontwikkelaar voor de verbetering van de prestaties met SW, het probleem komt voort uit het PA-beleid van mijn hypertreading

Dit is wat @scarvalho ons vertellen:

http://www.lynkoa.com/actualites/materiel-cao/une-performance-de-station-de-travail-optimisee-automatiquement-dell-precisi