Hulp aanvragen SW2015

Hallo, laat me me even voorstellen, Jean-Pierre..... beginner in SW2015

Ik ben begonnen met het 3D-printen van een ondersteuning voor GSM.... maar ik kom vast te zitten om het onderste deel, de steun en de 3 of 4 voet te tekenen (te zien bij het tekenen)

Het gaat om het maken van een holle buis om het onderste deel van het reeds geprinte deel te laten zakken...... En maak de voeten.... hoek en lengte te zien op het moment van tekenen.

Ik weet niet hoe ik het moet doen?

Dank u voor uw hulp.

Bonojur,

je moet de Ø van je tepel kennen en ook weten hoe je je voeten wilt hebben? Instelbaar en hoe?

De reeds bedrukte tepel is 18 mm.....

De ondersteuning zal dus 18,1 moeten zijn binnen en buiten, het is aan jou, rond of vierkant als het 4 poten is, of zelfs rond met de 4 poten....

De poten zijn vast en niet verstelbaar.

Het maken van de tepelsteun is eenvoudig..... Gaat het meer om het maken van de voeten en het bevestigen ervan aan de steun die ik niet weet?

:)

Hier is de voet in een bewerkbare versie met de annotaties

pied_support_pour_gsm.sldprt
1 like

Bedankt manu, ik zal de schets ontleden, de stappen opsplitsen en proberen te begrijpen.....

Ik ben er beter naar aan het kijken:) Dank je weliiiiiiiiiiiiiii

Geen probleem en als je maar 3 voet wilt, dubbelklik of bewerk Circular Repeat1 en er typ 3 waar er 4 zijn...

Bedankt, ik heb gekeken, het is perfect, ik heb de zijkanten veranderd om me aan te passen aan mijn project.

Gewoon een kant die ik niet kan veranderen.... De hoogte tussen de boven- en onderkant van de kamer?

Je moet dubbelklikken op plan1 en daar verschijnt 75. :-)

1 like

Hartelijk dank...... Ik ben nog niet gewend om met meerdere schoten te spelen. Ik zal een tutorial moeten vinden om te leren.....

Ik print het stuk morgen af en ik kom de foto :)

Het werkt bedankt, het is altijd leuk om te zien hoe het gaat. Bedankt en nog een fijne avond

etape_de_creation_du_pied_support_gsm.docx

Wanneer heb je de tijd, je zult in staat zijn om me snel in een paar regels te zetten, de stappen van de constructielogica?

Hier is hij dan, de voet is geprint..... Dank je wel;)

12795482_10208401483812773_4723337513730455472_n.jpg