Goedenavond allemaal,
Welnu, over dit onderwerp ga ik een beetje praten over mijn project van een shredder die bestaat uit het versnipperen van kartonnen kernen.
In feite bestaat het project uit twee delen; de 1e is de shredder en de 2e is een schroeftransporteur die de kartonnen bekers in een "Big Bag" gaat vervoeren
Maar ik ben geïnteresseerd in de shredder.
Aangezien de werking van een shredder bekend is, ga ik direct naar de aansluiting met de schroeftransporteur.
Inderdaad, onder de versnipperaar bevindt zich een sensor die de aanwezigheid van de bekers detecteert en daarom zal de schroef de chips transporteren, d.w.z. de sensor speelt de rol van contactor van de motorreductor van de transportband.
Voor de werking ervan; De cups worden ondersteund door een aluminium plaat en deze laatste zal het uiteinde van de sensor raken, de beweging (de plaat) wordt gedaan met behulp van een veerscharnier.
(zie het ontwerp voor een beter begrip)
Ik vond op dit punt een probleem met de installatie van deze sensor, anders is de demontage.
Kortom, als er een mogelijkheid is om het ontwerp van deze machine te verbeteren of mechanische fouten te corrigeren, hoop ik dat het goed zal zijn om dit project af te ronden.
PS: de volledige naam van de assemblage is Asm
Vriendelijke groeten
dechiqueteuse.zip