Ik ben op zoek naar iemand die zo vriendelijk zou zijn om even de tijd te nemen om mij via video de belangrijkste kenmerken van het simulatiegedeelte van Solidworks uit te leggen (eventueel te beginnen met een eenvoudig voorbeeld).
Ik heb de tutorials bekeken en zelfs wat tests gedaan.
Ik weet echter niet hoe ik in een specifiek geval van mijn assemblage de elementen moet reproduceren die ik denk te hebben begrepen.
Het doel van het komen tot een gemeenschap is om iemand te vinden die voldoende ervaring (en welwillendheid) heeft om een zaak met mij te zien en mij de hoofdlijnen van de reflectie te geven.
Het eenvoudigste is om uw zaak voor te leggen, zodat we u verder kunnen helpen. Over het algemeen reageert de community op basis van deze beschikbaarheid en is het niet altijd compatibel met een video
Ja, maar door het in een bericht op het forum te plaatsen, bereik je meer ervaren mensen die je waarschijnlijk oplossingen zullen bieden, en als bonus zullen meer mensen in dezelfde situatie kunnen profiteren van hun antwoorden.
In feite zal de oplossing niemand interesseren, omdat het bestaat uit het doen van een training op maat om mijn vraag te beantwoorden, die enorm en complex is om uit te leggen.
Ik bedank de mensen die de tijd hebben genomen om mijn bericht te lezen om te proberen me te helpen.