Bewegende componenten en beperkte subassemblage

Hallo

Ik werk aan een assemblage van 578 componenten en ik kan sommige componenten niet correct verplaatsen (alleen door ze onder druk te zetten)

Ik heb het geprobeerd:

• Zet het geheel op "licht" (drempel bleef op 500)
  • Kijk of mijn beperkingen  (366 in licht en 399 in opgelost) bepaalde bewegingen niet verstoorden
  • Meerdere componenten tijdelijk verwijderen of verbergen

De kans is klein dat het de pc is die geen bronnen heeft, hij is pas 2 maanden oud en het is een HP Z440 van Axemble.

Het zou me ook verbazen als ik de grenzen van SLW zou bereiken.

Heeft u een oplossing?

Bij voorbaat dank:)

Hallo

Wat zijn de symptomen precies?

Een foutmelding?

Een onderdeel dat helemaal niet beweegt? Of toch niet zoals gewenst?

Ik krijg geen foutmelding.

Als ik bijvoorbeeld een component in mijn assembly plaats, kan ik deze heel goed verplaatsen, maar als ik een parallelliteitsbeperking toevoeg, blijft de component hangen bij het slepen met de muis en bij het gebruik van alle functies van "Component verplaatsen".

Er verschijnt niets op het onderdeel dat zou kunnen zeggen dat het is gerepareerd.

Is het alleen op deze blend? Door een kopie te maken onder een andere naam, is dat hetzelfde probleem? Is het mogelijk om bij een andere functie te blijven?

Probeer anders met mijn tutorial de SolidWorks-instellingen te resetten.

Ik denk het wel, maar je hebt geprobeerd de assemblage opnieuw op te bouwen? (via het stoplicht of met ctrl+Q) 

Lijkt de vergadering te veel beperkingen op te leggen door deze nieuwe beperking?

Ik denk dat je in "display" alle typen moet verbergen?

Het is de enige "grote" assemblage die ik tot mijn beschikking heb.

Het probleem komt ook terug in andere berichten.

Wat betreft het resetten van de instellingen denk ik niet dat het nodig is aangezien Solidworks op 16/09/2015 opnieuw is geïnstalleerd.

De assemblage is goed herbouwd en is niet te beperkt.

De optie Alle typen verbergen is aangevinkt.

Ik denk dat het probleem vooral komt door mijn montage en dat sommige elementen "in de weg zitten". Mijn assemblage heeft veel aanpassingen ondergaan omdat het in ontwikkeling is, ik verwijder en voeg regelmatig componenten en dus beperkingen toe... Ik denk dat het probleem hier meer ligt

Bedankt voor je snelle antwoorden!

Ha ja inderdaad, je hebt misschien ontbrekende gezichten voor je beperkingen. Je zult er goed in zijn om ze een voor een te nemen en te controleren of alles er is :s

Hallo

Zou je een screenshot van je montageboom kunnen plaatsen (zonder je 3D te laten zien als je je zorgen maakt over je privacy)?

Ik denk dat het de geavanceerde beperkingen (afstanden en hoeken), die talrijk zijn, zijn die in conflict zijn tijdens de bewegingen van bepaalde componenten...

Het spijt me dat ik u geen zeefdruk kan sturen

Zou u flexibele subassemblages hebben? Als dat zo is, zet ze dan tijdelijk weer stijf en probeer de vrije componenten te verplaatsen.

Ik heb het verschillende keren geprobeerd voordat ik mijn probleem plaatste, en het was zonder resultaat

Ik denk nog steeds dat het kan komen door de configuratie van de positie.

Probeer mijn tutorial:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Dat is het nog steeds niet

Maar ik ben er vrij zeker van dat dit probleem voortkomt uit de montage zelf

Nogmaals bedankt aan iedereen voor jullie antwoorden!