Als ik bijvoorbeeld een component in mijn assembly plaats, kan ik deze heel goed verplaatsen, maar als ik een parallelliteitsbeperking toevoeg, blijft de component hangen bij het slepen met de muis en bij het gebruik van alle functies van "Component verplaatsen".
Er verschijnt niets op het onderdeel dat zou kunnen zeggen dat het is gerepareerd.
Is het alleen op deze blend? Door een kopie te maken onder een andere naam, is dat hetzelfde probleem? Is het mogelijk om bij een andere functie te blijven?
Probeer anders met mijn tutorial de SolidWorks-instellingen te resetten.
Het is de enige "grote" assemblage die ik tot mijn beschikking heb.
Het probleem komt ook terug in andere berichten.
Wat betreft het resetten van de instellingen denk ik niet dat het nodig is aangezien Solidworks op 16/09/2015 opnieuw is geïnstalleerd.
De assemblage is goed herbouwd en is niet te beperkt.
De optie Alle typen verbergen is aangevinkt.
Ik denk dat het probleem vooral komt door mijn montage en dat sommige elementen "in de weg zitten". Mijn assemblage heeft veel aanpassingen ondergaan omdat het in ontwikkeling is, ik verwijder en voeg regelmatig componenten en dus beperkingen toe... Ik denk dat het probleem hier meer ligt
Ha ja inderdaad, je hebt misschien ontbrekende gezichten voor je beperkingen. Je zult er goed in zijn om ze een voor een te nemen en te controleren of alles er is :s
Ik denk dat het de geavanceerde beperkingen (afstanden en hoeken), die talrijk zijn, zijn die in conflict zijn tijdens de bewegingen van bepaalde componenten...