Functie Verplaatsen

Hallo
Ik wil graag een assemblage wijzigen. Mijn assemblage (66439) bestaat uit een assembly (66438) en assembly features. Ik wil de functies van mijn assemblage (66439) naar het hoogste niveau (6438) verplaatsen om het aantal vliegtuigen te verminderen. Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest in mijn uitleg, ook al is het niet voor de hand liggend.
Heb je een idee om dit voor elkaar te krijgen? 

Bij voorbaat dank

sans_titre.. PNG

U kunt geen functies van de ene assemblage naar de andere assemblage slepen.

Ik denk dat je ze in je andere vergadering opnieuw kunt tekenen.

1 like

Hallo

Om te testen door de 66438 op te splitsen in de 66439 en een save te maken onder deze nieuwe set in 66438. Het moet werken denk ik

Hallo S.delvalle

Ik heb het niet begrepen of er zit een fout in de cijfers.

1.  66439 omvatte 66438 en andere functies die blijkbaar rechtstreeks in de 66439 meta-assemblage werden uitgevoerd
  2. U zegt "" wil de functies van mijn vergadering (66439) op het bovenste niveau (6438) doorgeven "", wat suggereert dat Meta 66439 zou worden opgenomen in een vergadering op een hoger niveau die boven 6438 zou zijn.

Kunt u alstublieft punt 2 verduidelijken.  Dank u

Vriendelijke groeten

Naar mijn mening zal het door te ontbinden de zorgfunctie verwijderen die het tot de subassemblage behoort, die dan zal verdwijnen. 

1 like

Inderdaad, als ik mijn assemblage afbreek, wordt de functie verwijderd.

Voor alle duidelijkheid, met een afbeelding is het misschien eenvoudiger

sans_titre.. PNG

@ S.delvalle

Begrijp ik het goed?

Er zijn veel functies die zijn gemaakt in assemblage 66439 of zijn de volgende materiaalverwijderingen, revolutie en functie onderdeel van 66438.

Als er functies zijn die rechtstreeks in het ASM zijn aangemaakt, zal dat de oplossing er niet eenvoudiger op maken.

Ja dat is het precies, de functies zitten in de montage

Is het mogelijk om de onderdelen en montagebestanden te hebben? 

Bedankt, dit zal u in staat stellen de complexiteit van het probleem beter te begrijpen

Op dit moment is er een 66438 assemblage die zijn eigen functies heeft, die wordt ingevoegd in

een andere assemblage, de 66439, die ook zijn functies heeft, en andere, die afhankelijk zijn van de ingebrachte assemblage, de 66438

Het is een beetje in je staart bijten, nietwaar?

@+

1 like

Goedenavond S.Delvalle

Het feit dat, zoals ik begreep, functies die rechtstreeks in de assemblage zijn gemaakt, worden geplaatst, zal het probleem ernstig compliceren of zelfs onoplosbaar worden.

Gezien de reacties van mijn collega's heb ik de indruk dat we een beetje moeite hebben om te weten wie waar in zal zitten.

Een kleine tekening uit de vrije hand gekrabbeld (en gefotografeerd of gescand in beeldvorm) en met de voor en na staat zou verhelderend zijn (althans voor mij)  :-)

Vriendelijke groeten

1 like