Hallo Ik wil graag een assemblage wijzigen. Mijn assemblage (66439) bestaat uit een assembly (66438) en assembly features. Ik wil de functies van mijn assemblage (66439) naar het hoogste niveau (6438) verplaatsen om het aantal vliegtuigen te verminderen. Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest in mijn uitleg, ook al is het niet voor de hand liggend. Heb je een idee om dit voor elkaar te krijgen?
Ik heb het niet begrepen of er zit een fout in de cijfers.
66439 omvatte 66438 en andere functies die blijkbaar rechtstreeks in de 66439 meta-assemblage werden uitgevoerd
U zegt "" wil de functies van mijn vergadering (66439) op het bovenste niveau (6438) doorgeven "", wat suggereert dat Meta 66439 zou worden opgenomen in een vergadering op een hoger niveau die boven 6438 zou zijn.
Het feit dat, zoals ik begreep, functies die rechtstreeks in de assemblage zijn gemaakt, worden geplaatst, zal het probleem ernstig compliceren of zelfs onoplosbaar worden.
Gezien de reacties van mijn collega's heb ik de indruk dat we een beetje moeite hebben om te weten wie waar in zal zitten.
Een kleine tekening uit de vrije hand gekrabbeld (en gefotografeerd of gescand in beeldvorm) en met de voor en na staat zou verhelderend zijn (althans voor mij) :-)