Een onderdeel in de kluis verplaatsen

Hallo 

Ik wil graag een deel naar de EPDM-kluis verplaatsen door met de rechtermuisknop te klikken, vervolgens op solidworks en ten slotte het bestand naar een andere map te verplaatsen.

Ik heb dit gedaan, maar twee dingen baren me zorgen

Ik verplaats het bestand niet, maar het dupliceert...

Wanneer ik deze manipulatie uitvoer, is er een "update waar gebruikt" tabel, maar er is geen assemblage die deze gebruikt....

behalve dat ik zeker weet dat ik het in een assemblage heb gezet omdat ik deze test wilde doen ...

Weet jij hoe verplaatsing werkt?

Bij voorbaat dank

deplacement_fichier.png
Hallo

In feite vertelt de "used in"-informatie niet in welke directory van de kluis het onderdeel zich bevindt, maar in welke SolidWorks-assemblage het wordt gebruikt. Dus alleen door dit onderdeel in een SolidWorks-assemblage in SolidWorks in te voegen, zien we het verschijnen op het tabblad "gebruikt in".

Normaal gesproken is een lange klik en vervolgens slepen en neerzetten voldoende (zoals om een bestand in Windows te verplaatsen).

Hallo  

Ik heb dit onderdeel in een assemblage geplaatst voordat ik de overstap maakte...

bovendien heb ik twee keer hetzelfde nummer ds de sterke cpffre, behalve normaal gesproken EPDM moet de onderdelen beheren om niet twee keer hetzelfde nummer te hebben...

Het geheel (en onderdeel) moet worden gecontroleerd voordat het onderdeel wordt verplaatst

2 likes

Hallo

Ik heb het onderdeel en de assemblage gearchiveerd en zelfs het validatieproces gedaan. 

Ik heb nog steeds geen visie op het gebruik van het onderdeel in de assemblage die ik net heb gedaan.

Ik gebruik rechtsklikken, solidworks, verplaatsen...

Met vriendelijke groet,

In de ePDM-kluis en alleen in de ePDM-kluis,

0. Wis je lokale cache

1. Archief drw, prt, asm

2. Wis de lokale cache op alle machines die de betreffende bestanden gebruiken

3. Klik met de rechtermuisknop op knippen

4. Klik met de rechtermuisknop op plakken in de uiteindelijke map

5. Pak de asm uit

6. bouw de ASM opnieuw op (crtl+Q), sla vervolgens op (crtl+S) en archiveer vervolgens

Het gereedschap voor rechtsklikken, solidworks, verplaatsen... is geschikt als je geen ePDM hebt, maar dit is niet jouw geval.

A+

En hoe vindt SolidWorks de weg terug?

Zal hij alle bestanden doorzoeken?

Als er bestanden zijn met dezelfde namen, kan het een slecht bestand zijn?

Hallo

Met 2016 is er  'kopieer de boom'. veel gemakkelijker, maar op geen enkele manier te gebruiken...