Geboorde buis uitvouwen

Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Ik heb een klein probleempje met binnenbanden met gaten in het stuur.

Deze buizen moeten op een lasermachine worden gesneden en vervolgens op een digitale buigmachine worden gevormd.

Probleem, de buigsoftware verwijdert alle gaten in de hangers wanneer het het programma van de uitgevouwen laser genereert.

Dus ik zou graag een uitgevouwen uit mijn paal willen halen met de gaten die problemen veroorzaken.

Ik ging te werk volgens de juiste methode van @ac cobra 427 maar met piercings werkt het niet.

Heeft iemand een oplossing?

Bevestigd zijn de laatste paal (met zijn vormmatrix) en de uitklapbare paal met het boorprobleem.

Hartelijk dank.

Vriendelijke groeten.

tubes.zip

Ps is erin geslaagd om de buizen te openen (SW2018), maar als ik het goed heb begrepen, wil je gaten in een bocht maken en ze ontwikkelen?

Al in plaatwerk is het noodzakelijk om in een gebogen buis te vermijden, een boren in het deel dat vervormt, ik denk dat het zeer af te raden is, vandaar het feit dat de software het verwijdert.

Ja, dat zijn gaten in een gebogen deel.

Maar om de vervorming te beperken, willen we graag Ø5 of nog kleinere gaten maken om de vervorming bij de buiging te beperken.

Dit geeft u de positie om daarna handmatig te boren.

Hallo

Kunt u ons een zeefdruk geven van wat u wilt hebben of een plan.

1 like

Natuurlijk ac cobra 427 ,

Hier is een ritssluiting

tube_cintre.zip

Ter informatie: in de productienoodsituatie heb ik een oplossing gevonden.

Maar mijn nieuwsgierigheid dwingt me om verder te zoeken naar een oplossing hiervoor:)

Hier is mijn stuk gemaakt in 2016 met twee configuraties "gevouwen" en "uitgevouwen". Je was er bijna; je moet de Ø doen als het nog een flat is, dan de "gevouwen" en "uitgevouwen" configuraties maken en vervolgens elke configuratie omzetten in een buis. 

depliage_tube_perce.sldprt

Ik zie dat onze msg's elkaar hebben gekruist, hoe heb je het probleem omzeild?

Hallo ac cobra 427,

Bedankt voor het onderdeel, inderdaad, het werkt het beste als de functie is voor :)

Aan de andere kant kan ik het uitgevouwen niet maken als ik gaten in het gebogen deel heb (bevestigd).

Ik heb de indruk dat, aangezien mijn schets gebaseerd is op de buigradius, deze niet uitgevouwen kan volgen omdat de straal verdwijnt...

depliage_tube_perce_cintre.sldprt

Ik ben op zoek naar een oplossing. Het is niet gemakkelijk. Omdat mijn positioneringsbeperkingen gebaseerd zijn op een boog. Ik ga mijn neuron laten draaien :)

en als ik een oplossing vind, verspreid ik die...

Het is normaal dat je de uitgevouwen niet kunt krijgen in de gevouwen configuratie omdat het een buis is en hetzelfde in de uitgevouwen configuratie; Als je hem opvouwt slaat de leave - en shell-functies over, maar heb je hem via de configuraties in je kamer. Anders is er geen oplossing behalve met configuraties zoals in mijn kamer en de laatste die je erin stopt. Je moet met de configuraties spelen om de MEP te maken zoals je een pc wilt zijn.

depliage_tube_perce_cintre.pdf

Het doel is om een uitgeklapte paal te hebben met alle gaten, of ze nu in het rechte deel of in de hangers zitten, om deze naar de buislaser te sturen.

Want wanneer ik de stap van het afgewerkte (gebogen) onderdeel verstuur, verwijdert de ARTUBE-software automatisch de gaten (of gravures) die zich in de gebogen delen bevinden.

Normaal gesproken sturen we voor de buislaser het onderdeel uitgevouwen en daar mogen de gaten niet blazen. Als je gebogen met de gaten stuurt, zal het een ontwikkeling willen creëren, waardoor de gaten knappen.

2 likes