Hallo, ik kan mijn plaatwerk stuk niet uitvouwen (behalve de onderste band die gelast is)
Afgeronde binnendoos. SLDDRW (215.8 KB)
Afgeronde binnendoos. SLDPRT (394.2 KB)
Hallo en welkom op het forum!
Kan een screenshot maken, ik heb niet dezelfde versie als jij.
Bedankt.
Hallo
Ik stond mezelf toe om enkele aanpassingen aan de constructie aan te brengen...
Afgeronde binnenste sokkel. SLDPRT (359.8 KB)
Controleer alle kusten, ik garandeer niets... Dingen hebben kunnen bewegen!
Maar de 2 elementen ontvouwen zich thuis goed.
Vriendelijke groeten.
Hallo
De vouw aan de zijkanten is niet goed. (verwijder de straal van de vouw en voeg dit deel samen)
De onderste plaat moet deel uitmaken van een samenstel.
Vriendelijke groeten
Hallo aan de gemeenschap,
Een bocht gemaakt met een bocht vereist een bepaalde lengte aan elke kant van de bocht. Deze lengte is afhankelijk van de gebruikte v. Voor 2 mm is een 10 v geschikt. In theorie is een extra lengte van minimaal 5 mm + 3 mm nodig. Zie met de operators of de methode.
Inderdaad, je moet voorzichtig zijn met de inkeping van je driezijdige hoek. A.eriaud heeft de gesloten hoekfunctie toegevoegd, die erg goed is.
Aan de andere kant is het bij de twee toevoegingen in het onderste deel beter om door de gebogen basisplaat/nok te gaan, die een nok zal toevoegen en je hoeft alleen maar een speling te creëren voor de doorgang van de laser van ongeveer 1.5 mm, afhankelijk van de gebruikte straal. Het is dus beter om het als laatste te doen om de lengte van de haak aan te passen en zo goed mogelijk aan te passen aan het opgerolde vel.