Bjr in het groen is het gevouwen plaatwerk, hoe te doen met SW 2013 de uitgevouwen?
Bedankt
sans_titre-1_copie.jpg
Bjr in het groen is het gevouwen plaatwerk, hoe te doen met SW 2013 de uitgevouwen?
Bedankt
Hallo
het groene stuk, ik denk niet dat het heelhuids haalbaar is... Het moeten uit meerdere stukken bestaan; Kun je het op de post doen zodat we er naar kunnen kijken???
BJR ja ben het met je eens, in een stuk niet mogelijk, ik ben een andere versie aan het verbouwen, wat betreft het plaatsen van de post die ik niet weet hoe ik dat moet doen!!
Bedankt
Hoi @ steen 32
geeft de onderlinge uitwendige diameters
en de hoogte z van de tussenvouwen
en buighoek
Dikte van de plaat
@+
Welnu, wanneer u uw afbeeldingen toevoegt aan de antwoorden, in plaats van een afbeelding te selecteren; u kiest uw Solidworks-onderdeel.
ATTACHED is een SW-bestand uit 2013
Het element is plaat en wordt 11 keer/as herhaald (360/12=30)
Voor de zijkanten gebruik je de schetsen van het plaatwerk, DSL heb ik op dit moment niet al te veel TPS
Bedankt
Natuurlijk zal het complete stuk in meerdere stukken moeten worden gemaakt: het is anders niet opvouwbaar.
Misschien moet je 2 of 3 vormen tegelijk in volume tekenen en dan overschakelen naar plaatwerk erachter. Als SW zich kan ontvouwen, wordt u het onderdeel, anders blokkeert het. Je verhoogt het aantal herhalingen totdat het vast komt te zitten (de materiaalstroom zal op dit moment dicht bij een cirkel liggen).
In de praktijk is het niet zeker dat je moet proberen om de meeste bochten in een enkel plaatwerk te maken (niet per se gemakkelijk om het onderdeel te buigen als er te veel sequenties zijn denk ik)