Uitgeklapt DXF als een apart bestand

Hallo

Ik heb een probleem als ik een multibody-onderdeel in DXF wil opnemen om plat te leggen en daarna met een plasma CNC te kunnen snijden. Ik converteer mijn verschillende lichamen naar plaatwerk, maar als ik met DXF opneem, heb ik verschillende afzonderlijke bestanden, maar ik heb er maar een of twee waar je de contouren kunt zien. De andere zijn leeg en dus onbruikbaar. Ik heb geprobeerd de verschillende DXF-formaten aan te passen, maar niets aan te doen.

Ik voeg mijn stuk toe om te zien of het hetzelfde met jou doet.

Fijne dag

coud06.sldprt

Hallo

Ik heb wel vier bestanden na de DXF-back-up.

Als ik de vier mappen achter elkaar opensla, vind ik de vier kanten.

Ik kan ze verwerken in aparte (MEP) vlakken waar ze goed uitzien. Maar het is duidelijk dat ze niet in hetzelfde lid van het Europees Parlement voorkomen.

Dus als uw machine normaal gesproken in staat is om de plaatwerkinstelling van de verschillende afzonderlijke DXF's uit te voeren, moet deze werken.

Ik voeg de verschillende DXF's toe die ik heb verkregen, vertel me wat je ervan vindt.

Vriendelijke groeten

desktop_fichiers_dxf_from_zozo_.zip
3 likes

Bedankt voor de hulp.

Bij je bestanden heb ik de 4 DXF's met de bijbehorende profielen. Ik probeerde het opnieuw aan mijn kant, het lukte me om er 3 te krijgen, maar de 4e is leeg. Ik weet niet of het afkomstig is van mijn DXF-bestandsuitvoerformaten of iets anders

annotation_2019-12-17_113811.png

Hallo @ pthuillier

Welke versie van Solidworks heb je?

U kunt verschillende screenshots maken van de tijden waarop u uw DXF's genereert. (het is om de volgorde willekeurig te zien)

Een paar gekke ideeën! gebeurt alles in dezelfde directory (bronbestand en opslag van DXF en zit je op een enkel werkstation of op een server (PDM of niet, etc...)

Vriendelijke groeten

Re

Ik ben in 2019 SP3

Ik heb de kopieën in de ZIP-map voor je gemaakt

Nee, ik sla mijn DXF's op in een andere map omdat ik ze rangschik op dikte en dan ga ik met mijn snijsoftware op zoek naar de map.

Ik zit op een server, maar ik ben er helemaal alleen mee bezig.

Bedankt voor je hulp;)

etape_dxf.zip

Ik heb SP5 in 2019 geüpdatet, maar niets te doen, ik heb nog steeds maar een paar bruikbare DXF's... Ik probeerde te spelen met formaten of andere dingen, maar zonder resultaat. Ik ga stuk voor stuk verder met tekenen, jammer.

Bedankt voor je hulp

Ik heb het gevonden, ik heb de instellingen gewijzigd en het werkt nu perfect

Ik zal mijn instellingen posten als het nuttig kan zijn voor iemand in de toekomst

config_dxf.png