Hallo
Ik wil de buis op de bijgevoegde foto uitvouwen
om de maat te weten die moet worden gesneden
Vriendelijke groeten
tube_a_deplier.jpg
Hallo
Ik wil de buis op de bijgevoegde foto uitvouwen
om de maat te weten die moet worden gesneden
Vriendelijke groeten
Het enige wat je nodig hebt is
via vervormd gereedschap
om een rechtlijnige schets te maken op het startpunt van uw gebogen schets
en je hebt je rechte buis
@+
Hallo
Een andere, minder beperkende oplossing lijkt mij :-)
Als je de exacte pers wilt hebben, moet je de spline die je gebruikt voor je sweep transformeren in een baan en je dimensioneert je baan in een bestuurde dimensie.
Het zou trouwens interessant zijn om het verschil in lengte te zien volgens de ene of de andere methode :-) (is het niet gt22 ).
kunt u mij begeleiden bij de procedure?
Trek een rechte lijn en maak de vervorming
dat is niet wat ik definieer als bindend
@+
PS: voor de pers doe een test en vertel het ons
Hoi ggdagjo
Om u te begeleiden is uw verzoek gericht aan GT22 of aan mij :-)
Hallo
Onze vriend @ac Cobra 427 heeft tutorials gemaakt om te zien of je je geluk vindt.
http://www.lynkoa.com/contenu/comment-d%C3%A9plier-un-tube-carr%C3%A9-les-configurations
http://www.lynkoa.com/contenu/comment-d%C3%A9plier-un-tube-0
Moge de kracht met je zijn.
Hallo allemaal,
Wat kan ik nog meer zeggen, OBI WAN heeft de oplossingen gegeven die ik gebruik. Ik doe het liever op deze manier omdat we onze buizen zelf buigen en op deze manier hebben we de posities van de vouwlijnen. Eenvoudiger voor de machinebediener.
Hallo
Kan uw spline worden nagemaakt met bogen en lijnen?
En waarom zou u in dat geval niet de mechanisch gelaste functies gebruiken bij het kiezen van een buisprofiel?
Hierdoor krijg je automatisch de totale lengte.
Vriendelijke groeten
@ AC Cobra 427
Wat vind je van de @jmsavoyat oplossing waarmee je ook de vouwlijn positie kunt geven.
@jmsavoyat Aan de andere kant maakt het feit dat dit gelaste onderdelen zijn het moeilijk om dit te integreren in een assemblage van gewone onderdelen. In feite zijn het geen gelaste onderdelen, maar ze zijn wel effectief.
De jmsavoyat-oplossing werkt ook heel goed, maar geeft niet de positie van de vouwlijnen omdat deze functie, als ik me niet vergis, de lengte van de schets berekent, wat de neutrale vezel van het onderdeel is.
Ik, om het ontwikkelde te kennen, gebruik de evalueerfunctie en ik klik direct op mijn schets.