Laatste dagen om deel te nemen aan de 10th anniversary design challenge!

Hoi allemaal

Zoals u weet, is 2023 een bijzonder jaar voor de myCAD-gemeenschap, aangezien het 10 jaar bestaat!
Bij deze gelegenheid organiseerden we een ontwerpwedstrijd met als thema " ontwerp de 10-jarige trofee" :gift:

Ontwerp je beste trofee op SOLIDWORKS of CATIA en publiceer deze om kans te maken op een GoPro, een CANON-camera of een DJI-drone :star_struck:

En bij deze gelegenheid worden alle deelnemers beloond met myCAD-goodies!

Je hebt nog 3 dagen om deel te nemen, het is tijd om alles te geven :point_down: :point_down:

Hallo @Coralie

Ik doe mee en het wordt gepost.

Een beetje een ruk, ik had geen tijd om te verfijnen.

Vriendelijke groeten

Hallo @Zozo_mp , bedankt voor je deelname, het is prachtig!! Ik heb echter geen toegang tot de video? :frowning:

@Coralie

Nieuwsgierig dat het een mpg4 video

Ik ga opnieuw posten in een zip

Vriendelijke groeten

HELP! Hoe bewerk ik wat al gepost is?

Hallo
Ik wil deelnemen, maar ik kan geen bestand uploaden in de sectie "3D-model zichtbaar met de kijker": *. Wat voor soort bestand heeft u in deze categorie ingediend?
Wetende dat ik een vergadering moet indienen.
Bij voorbaat dank :slight_smile:

Hallo @TheOtherMJ,
Zit er een accent of speciaal teken in de naam van uw bestand? Voor sommige bestanden werkt het daarom niet...

1 like

@Zozo_mp , heb je de knop Bewerken niet?!
Anders kun je het naar mij sturen via het gesprek dat ik zal toevoegen :slight_smile:

Ik heb de knop "bewerken" gevonden :crazy_face:

Aan de andere kant zit de video in het dossier van de aan te leveren documenten.
Ik weet niet hoe ik iedereen deze video kan laten zien (hetzelfde geldt voor een powerpoint-document).
Het is jammer dat ik niet weet hoe ik het moet doen.

Ter informatie: het 3D-voorstel is volledig gearticuleerd en eenmaal gemaakt in Print3D (zonder enige montage aan de printeruitgang) stabiliseert het dankzij de heroriëntatie van de verschillende CG's waaruit het geheel bestaat.

Cdlt

2 likes

Ja, vreemd, we zullen kijken waarom! Het platform is inderdaad 10 jaar oud...

Bravo voor de video @Zozo_mp !! Prachtig werk, zeer origineel :muscle: :clap:

1 like

Juist, dank je :smiley:

Dit is de bol die in actie komt tijdens de tests

Ik weet nog steeds niet hoe ik het voor de video's moet doen.
Kunt u doorsturen naar de juris

Bij voorbaat dank

Vriendelijke groeten

2 likes

Het lukte me niet om genoeg tijd te besteden aan het afmaken van mijn trofee. En het weinige dat ik kon, besteedde ik aan het proberen te begrijpen waarom SW me verbood te doen wat ik wilde en oplossingen te vinden ... :triumph: Deg: Ik was begonnen met een idee, toen een tweede, maar ik heb er geen enkele afgerond :confused:

Veel succes aan de deelnemers in ieder geval. Ik zag een aantal geweldige voorstellen, bravo. :+1:

1 like

Bedankt allemaal voor jullie mooie voorstellen!! Wat een mooie trofeeën :star_struck:
Jullie zijn absoluut de meest getalenteerde ontwerpers op SOLIDWORKS, goed gedaan :clap:
De jury komt 's ochtends bijeen en je krijgt de resultaten gedurende de dag, dus houd ons in de gaten :wink:
Wie worden onze grote winnaars??

6 likes

Te veel spanning :open_mouth:

1 like

De volgende uitdaging is het maken van een trofee voor de winnaar van de wedstrijd voor het maken van trofeeën.