Hallo
De vraag staat in het onderwerp van dit bericht.
Ik moet dit selectievakje per ongeluk hebben ingeschakeld
Zelfs als ik het vinkje uitschakel voordat ik het valideer, worden de dimensies weerspiegeld in de andere weergaven.
Hoe u dit vakje NIET standaard kunt laten aanvinken.
Vriendelijke groeten
Hetzelfde met mij in 2023SP5.
Ik heb geen oplossing om te bieden
Ik heb net getest in 2023 SP5, het vakje is zeker standaard aangevinkt, maar als ik het uitvink, worden de kansen alleen in de geselecteerde weergave geïmporteerd.
Voor SW 2020 onmogelijk om te testen voor mij @Orval.
Welke SP heb je van SW2020?
Hallo
Als iemand me uitlegt hoe ik bij dit bericht kan komen, kan ik proberen mijn 2020sp5 te onderzoeken.
@sbadenis
Ik heb de SW 2020 SP5
@Sylk
in een tekening aantekeningen maken, Objecten modelleren
het selectievakje dat moet worden uitgeschakeld staat onder Bron
@Sylk voegt u 3 aanzichten in een MEP in en voegt u vervolgens het object van het model in.
En het venster verschijnt!
Mogelijkheid voor het niet-aangevinkte krediet is om een achtergrondplan of documentsjabloon van het Europarlementariër te wijzigen.
Aan de andere kant ben ik er niet van overtuigd dat het werkt, en wat me verbaast is dat het niet werkt
Wanneer u de optie voor het importeren van objecten uitschakelt, moet u dan de ... Is er een blauw vak met de selectie van bestemmingsweergaven? Ik herinner het me niet meer op de 2020
Ja @Le_Bidule
Ik hoef de dingen niet goed te doen, bij mij maakt het in geen enkel opzicht iets uit, zelfs niet de geselecteerde (toegevoegd in het vak bestemmingen)...
Dus, eerste opmerking, om het vakje " importeren in alle weergaven " uit te schakelen bij het openen van de eigenschap, moet ten minste één weergave (idealiter de bestemmingsweergave) zijn geselecteerd in de mep. Deze weergave wordt automatisch toegevoegd aan de lijst met bestemmingsweergaven.
Tweede observatie, als het me lukt om de kust te kiezen die ik wil, importeert het deze alleen in de geselecteerde bestemmingsweergave.
Uiteindelijk doen ze het goed bij DS! Alleen wij zijn het die niet op hun niveau zijn
Ik had dezelfde gedachte (of bijna); " Er zijn nog steeds dingen die goed werken in SolidWorks!"
@sbadenis
Ik denk dat ik het achtergrondplan moet hebben opgeslagen met dit vakje per ongeluk aangevinkt.
@Le_Bidule en @Sylk
Wanneer ik het vinkje weghaal, heb ik het blauwe vakje om de weergave te selecteren om de dimensies te importeren. Het werkt
Zoals aan het begin van dit bericht gezegd, was het vakje om snijders in alle weergaven te importeren standaard uitgeschakeld. Ik moet het slecht hebben gedaan.
Bedankt allemaal voor jullie uitleg
Vriendelijke groeten
Nee , no@Orval je geen fouten hebt gemaakt of "gecontroleerde" cheques hebt uitgevoerd. Zoals je in mijn video kunt zien, is het standaard vinkje een normaal en niet-registreerbaar gedrag. Het hangt er alleen van af of een weergave al dan niet is geselecteerd voordat u " modelobjecten " opent.
Cdt