Ik word geconfronteerd met een onderdeel waarvoor de modus "gelaste onderdelen" is geactiveerd (er is een lijst met gelaste onderdelen en de bestaande configuraties voor ruw lassen en bewerken).
Deze modus is per ongeluk geactiveerd, omdat dit onderdeel helemaal geen gelaste constructie is. Ik wil het onderdeel "schoonmaken", d.w.z. de elementen verwijderen die zijn ontstaan door de modus voor gelaste onderdelen (lijst met onderdelen en configuraties). Maar hoe hard ik ook kijk, ik zie niet hoe ik het moet doen, behalve om het stuk helemaal opnieuw te beginnen. Heeft iemand een beter idee?
U kunt de functie "gelaste constructie" verwijderen, de "lijst met gelaste onderdelen" wordt gedeactiveerd en u vindt de klassieke lijst met volumecarrosserieën. Aan de andere kant blijven de 2 configuraties behouden, dus u moet de onbewerkte bewerkingsconfiguratie handmatig verwijderen en de bewerkte configuratie hernoemen.
Ik weet niet waarom het niet voor mij werkt. Ik heb deze functie "gelaste constructie" niet meer, maar het heeft de lijst met klassieke volumes niet teruggezet. Proberen de lijst met gelaste onderdelen te verwijderen, verandert er niets.
Ik ga proberen de functie op een nieuw onderdeel te verwijderen om te zien of ik het resultaat kan reproduceren.
Inderdaad, het is gewoon dat mijn originele deel beschadigd is. Door de functie op een nieuw onderdeel te verwijderen, werkt het perfect. Dus ik ben klaar om mijn stuk helemaal opnieuw te beginnen...