Hallo
Ik heb een transportband in verschillende secties. Afhankelijk van de configuratie is de transportband recht of gevouwen. Dus ik heb loodrechte beperkingen wanneer het is gevouwen. Het probleem is dat wanneer ik deze configuratie verander en terugga naar de gevouwen, de beperking opnieuw wordt geladen, maar niet op de juiste manier.
Heb je een idee om de betekenis van beperking op te leggen?
image_2.png
Bijgevoegd is de eerste afbeelding met de positie die in de verkeerde richting oplaadt
image_1.png
Hallo
Kun je de stressbeelden van elke configuratie laten zien?
Hallo
Dit is ook een probleem dat ik regelmatig heb en dat zich voordoet zodra je de oriëntatie van een element met een waarde groter dan 89,9 wijzigt...°
Een van de oplossingen die ik gebruik is om een "Hoek"-beperking te gebruiken en er een "Referentie-entiteit" aan toe te voegen om het deel van de hoek te definiëren dat moet worden verwerkt.
2 likes
Hallo
Bijgevoegd is een foto die de loodrechtheidsbeperking weergeeft. Voor de uitgevouwen configuratie heb ik een toevalsbeperking tussen deze zelfde gezichten.
Wat mij verbaast is dat het probleem zich alleen voordoet tussen deel 1 en 2 van mijn chassis. Ik heb hetzelfde principe van beperkingen tussen deel 2 en 3, wat geen probleem is.
image_3.png
Niet beter dan de oplossing van @Pierre S.
Met de referentie-entiteit kunt u de draairichting definiëren en dus hoekwaarden tussen 0 en 360 (misschien meer) gebruiken
Hallo
Dank u allen voor uw hulp. Inderdaad, ik heb de beperking vervangen door hoekige. Het lijkt stabieler.