Lege omschrijving in de stuklijst

Hallo

Ik heb een probleem met een nomenclatuur. Als ik het maak, toont het me de beschrijving van de sets, maar niet van mijn onderdelen.

Heeft iemand een idee om ze te laten verschijnen?

Bijgevoegd is de tekening.

sans_titre.png

Hallo

Heeft u meerdere configuraties van de onderdelen die in de assemblage zijn ingevoegd? Misschien heb je de verkeerde configuratie ingevuld. En ben je op de hoogte van de laatste versie van Solidwoks?

1 like

Hallo

Het antwoord zit zeker in het antwoord van @OBI WAN op dit bericht:

http://www.lynkoa.com/forum/2d/solidworks-probleme-entre-configuration-et-nomenclature

U moet de juiste eigenschap in de tabel selecteren. Of zoals @manu67 zegt, de verkeerde eigenschap is ingevuld.

Ik heb altijd op deze manier naam gemaakt. Elk onderdeelnummer heeft een beschrijving, die wordt weergegeven wanneer ik mijn stuklijst aanmaak.

Hier heb ik een assemblage van onderdelen (P50....) en montage (SE50....) evenals gelaste constructie

Ik ben op solidworks 2013

Azrod, ik heb geprobeerd een kolom toe te voegen met een andere eigenschap zoals weergegeven op de link, er verandert niets.

sans_titre1.png

Ik denk dat het een probleem is met je PE's, want in de 1e zeefdruk zijn het alleen de PE's waar niets wordt weergegeven en de SE's daar is de beschrijving in de nomenclatuur... Je moet op zoek naar deze kant....

Hallo, het lijkt misschien gek, maar heb je geprobeerd een tafel opnieuw in te voegen??  Misschien heb je een grote fout gemaakt en als je het opnieuw invoegt, wordt een optie die per ongeluk is uitgeschakeld opnieuw activeren???

Vriendelijke groeten

Hallo

Uw eigenschap "beschrijving" moet correct zijn ingevoerd in de onderdeeleigenschappen.

Om dit te doen, open je je onderdeel in solid en ga je naar "bestand", "eigenschappen" en daar kun je controleren of het veld "beschrijving" is ingevuld.

Fijne dag

2 likes

Zie deze tutorial

https://www.youtube.com/watch?v=rU6uZNHXG98

Uw probleem moet een niet-erkenning zijn van de eigendomsbeschrijving van het onderdeel

Hier voorbeeld plaatwerk en mechanisch gelast

Er bestaat een hulpprogramma

Sluit hier een demo in

Dank je wel g.leluyer , ik heb inderdaad de eigenschappen ingevuld en de beschrijvingen worden weergegeven.

Verrassend dat het me hier niet over hen vertelt, terwijl op andere nomenclaturen als ...