Desoriëntatie van het rechttrekken

Bevestigd met strepen.

Om een beter resultaat te krijgen, deed ik zoals hierboven beschreven, toen... Ik blies de geleidingscurve op. Als gevolg hiervan liggen mijn geleidepunten perfect op het JUISTE vlak !

PS: op versies van vóór 2013 herinner ik me dat de geleidebruggen gemakkelijk aan de secties konden worden gehaakt en dat is er geen manier! Regressie of verkeerd aangevinkte optie?

screenshot201.jpg

Voor mijn door geen overtuigende verschillen in het visuele in onze 2 exemplaren van zebra's

Ik trek gewoon een langere as schetsen 12

uw weergave te wijzigen en

De punten uitgelijnd

Ik heb het stuk in 2012 gepost, kijk of je het wilt en vertel me wat

@+ ;-)

Bedankt

Ik zal morgen naar mijn werk kijken.

Helaas hebben we alleen de 2012-versie, Group Policy.

Het is waar dat ik de positie van de punten tussen mijn eerste verzoek en het verzonden SW-bestand had verbeterd. 

Ik ga proberen een punt te zetten op elke schets op de as en kijken of ik het kan beperken.

Ik vind het erg bewerkelijk om dit soort manipulatie te moeten doen.

Voor een complexer stuk met 50 schetsen, hallo werk.

Morgen het antwoord.

<p>Hallo,</p><p>Lynkoa graast als ik een afbeeldingsbestand sinds gisteren wil laden, ondanks x pogingen.</p><p>J' Ik volgde het advies op, zette een punt op elke schets en maakte een schets in het vlak aan de rechterkant, tekende een spline door de punten om als geleidingscurve te dienen.</p><p>Resultaat, als ik het gladstrijken wil doen, wordt er een kegel gemaakt van de eerste schets en s' stopt bij de tweede schets, want c' is het middelpunt en niet rond de omtrek van de l' ellips die genomen is!</p>

Wauw, de frequentie is vervormd...

Daar zou een afbeelding essentieel zijn om te begrijpen wat er gebeurt! Probeer het vanuit een andere webbrowser. Of door een Ccleaner-beweging uit te voeren.

Hoi @ m5193

je zegt dat ik ook op SW2012 ben

Ik heb het bestand op een vorig bericht geplaatst

17 maart, 2014 - 10:04 | Edit

hier is uw aandeel in SW 2012

Ik zie niets ergs via de striemen en krommingen?????

@+ ;-)

aiguille_cylindro-elliptique_0.sldprt

- Open het en vertel me wat er mis is?

@+ ;-)

1 like

@GT22

Wat er mis is, verschijnt op de afbeelding van de vraag: we kunnen 2 bogen van parasitaire cirkels zien met een halve dikte, hoekig verschoven (niet ten opzichte van het verticale symmetrievlak) en het elliptische deel vertoont een tangentie aan de ene kant en een binnenwaartse hoek aan de andere kant.

Heb jij hetzelfde als je een tekening maakt met je aangepaste model?

@ Benoit

Kun je een afbeelding plaatsen?

Ik heb geen tekening gemaakt, ik zal zien?

@+ ;-)

@rn5193, heb je je probleem opgelost?

1 like

Linkoa staat u slechts toe om 1 bijdrager te selecteren. Jammer. Ik heb gt22 geselecteerd, maar Lyncoa vertelt me dat er al een beste antwoord op deze vraag is geselecteerd! Werkelijk.

Ik heb gesleuteld en het resultaat is genoeg voor mij.

Dank u allen