Om een beter resultaat te krijgen, deed ik zoals hierboven beschreven, toen... Ik blies de geleidingscurve op. Als gevolg hiervan liggen mijn geleidepunten perfect op het JUISTE vlak !
PS: op versies van vóór 2013 herinner ik me dat de geleidebruggen gemakkelijk aan de secties konden worden gehaakt en dat is er geen manier! Regressie of verkeerd aangevinkte optie?
<p>Hallo,</p><p>Lynkoa graast als ik een afbeeldingsbestand sinds gisteren wil laden, ondanks x pogingen.</p><p>J' Ik volgde het advies op, zette een punt op elke schets en maakte een schets in het vlak aan de rechterkant, tekende een spline door de punten om als geleidingscurve te dienen.</p><p>Resultaat, als ik het gladstrijken wil doen, wordt er een kegel gemaakt van de eerste schets en s' stopt bij de tweede schets, want c' is het middelpunt en niet rond de omtrek van de l' ellips die genomen is!</p>
Daar zou een afbeelding essentieel zijn om te begrijpen wat er gebeurt! Probeer het vanuit een andere webbrowser. Of door een Ccleaner-beweging uit te voeren.
Wat er mis is, verschijnt op de afbeelding van de vraag: we kunnen 2 bogen van parasitaire cirkels zien met een halve dikte, hoekig verschoven (niet ten opzichte van het verticale symmetrievlak) en het elliptische deel vertoont een tangentie aan de ene kant en een binnenwaartse hoek aan de andere kant.
Heb jij hetzelfde als je een tekening maakt met je aangepaste model?
Linkoa staat u slechts toe om 1 bijdrager te selecteren. Jammer. Ik heb gt22 geselecteerd, maar Lyncoa vertelt me dat er al een beste antwoord op deze vraag is geselecteerd! Werkelijk.
Ik heb gesleuteld en het resultaat is genoeg voor mij.