Op Soliworks 11, tijdens het werken aan een assemblage, verdween de tekening van het scherm en kon niet worden gevonden
Onmogelijk, niet helemaal, dankzij de functiebeheerder (samenvattende lijst met acties aan de linkerkant van het scherm) door op de algemene plannen te klikken en een tijdje te zoeken, heb ik het kunnen vinden , maar zodra ik inzoom (of alles inzoom) verdwijnt het weer
Een stuk moet kilometers ver weg zijn gegaan, waardoor de schaal van de tekening zo klein is dat deze onzichtbaar is op het scherm
HELP, hoe het te doen, er moet een eenvoudige manier zijn door subset voor subset te bevriezen vanuit de functiebeheerder
Kan ik me bij dit onderwerp laten begeleiden? Op dit moment zit ik echt in de val.
Kijk in de featur manager om te zien welk onderdeel niet volledig beperkt is of maak selecties per zone op je scherm en daar zie je in de featur manager of je de montage opvangt of het onderdeel dat het verknoeid heeft...
Geen wondermethode: - verwijder alle onderdelen en verwijder ze vervolgens één voor één totdat u degene vindt die het probleem veroorzaakt; - ofwel kijk in degenen die niet volledig beperkt zijn (alle onnodige rotaties moeten zijn geblokkeerd); - of kijk in de afstandsbeperkingen degene die een waarde heeft met een paar nullen te veel.