Hallo
Ik moet mijn tekenmonitor veranderen.
Heeft iemand ooit geprobeerd te tekenen met een gebogen monitor?
Zo ja, welke maat?
Bij voorbaat dank
Hallo
Ik moet mijn tekenmonitor veranderen.
Heeft iemand ooit geprobeerd te tekenen met een gebogen monitor?
Zo ja, welke maat?
Bij voorbaat dank
Hallo
Ik heb nog nooit een tablet gebruikt voor professionele doeleinden, maar zoals ik zou zeggen geef ik de voorkeur aan een plat oppervlak boven een gebogen oppervlak:)
Hallo
Van mijn kant, hoe dan ook, je hebt een dubbel scherm nodig, ik gebruik een 24" om te tekenen, wat al erg comfortabel is. Als je een dubbel scherm wilt, kan ik me niet voorstellen dat het dubbel gebogen of een gebogen scherm plus een plat paneel is.
De weergave op gebogen scherm (film, tv..) is geweldig, dus waarom niet, aan de andere kant zijn het snel grote afmetingen..
(Het enige voordeel dat ik ken is dat er een betere onderdompeling en dieptewaarneming is, voor de films althans)
Hallo, ik ben het met anderen eens, in plaats van te investeren in een gebogen scherm, neig ik liever naar een groter scherm. en hoge resolutie.
Cdt
G.
Hallo
Ik spreek op persoonlijke titel.
Ik heb een groot HD-scherm gebruikt
Ik zit op een 34" gebogen centraal scherm + 26" schermen aan de rechter- en linkerkant.
voor al het goud in de wereld zal ik mijn 34 niet inwisselen.
Ik vind dat het scherm beter in mijn gezichtsveld past, dus veel minder vermoeiend voor de ogen.
veel leuker.
Moge de kracht met je zijn.
Ik denk net als de vorige antwoorden
mini 2 goed schermtype HPZ 2440 / HPZ 2840 of vergelijkbaar
Eén voor de CAD, één voor de andere actie
@+ ;-)
Ik weet @MAD
maar om het punt naar huis te rijden, je kunt ook mijn prachtige 3D-muis zien, die geef ik ook aan niemand. Als je eraan gewend bent, kun je niet meer zonder.
Ik vroeg mijn baas om er een te halen omdat ik pijn in mijn hand had van het vele klikken.
Met deze muis kunt u het werk op 2 handen delen
Dus geen boe-boegeroep meer
Moge de kracht met je zijn.
@Obiwan, zoals de groep zegt, een echte cockpit en kantoor, het enige wat ontbreekt is een aardige gastvrouw!! :D
Fijne dag allemaal
Dank u allen,
Al deze antwoorden gaven me een heel goed beeld ;-)
@ OBI WAN
Krijg je toch stijve nekken van schermen om je heen?!
Persoonlijk kan ik niet meer helemaal scheef werken met schermen aan de zijkant. Nu werk ik met twee schermen maar dan boven elkaar. In mijn rug ben ik nog steeds perfect recht. En bij de nek vind ik het natuurlijker om een hau/bas beweging te maken in plaats van rechts/links.
Het is allemaal een kwestie van smaak, maar ik heb het gevoel dat ik een van de weinige mensen in deze configuratie ben!
@ Thom@s
Geen probleem van torticollis, want mijn hoofdscherm is voor de anderen zijn er om te voorkomen dat zappen in permanente .heel vaak op de ene is het mijn mailbox en de andere de map waarin ik werk. Mijn belangrijkste aandacht en voorkant. Het is gewoon superpraktisch omdat alles permanent open is, ik zoek niet, ik hoef geen alt+tab te doen om naar deze of gene map te gaan.
Moge de kracht en met jou
Hallo
Hetzelfde voor mij, dubbel scherm, 27" werkend + 19" voor consultaties
Ik kom nooit ruimte tekort