Opgraven of defect raken

Hallo lieve collega's,

Van tijd tot tijd en vandaag worden er drie keer onderwerpen opgegraven zonder dat er een nieuwe aanvrager  is (zie de drie berichten die hierop volgen).

Wie zou daar een verklaring voor hebben???

Vriendelijke groeten

PS: Coralie, heb je een fijne speurneus bij de hand?

4 likes

Hallo @Zozo_mp ,

Ik heb de informatie doorgegeven aan het technische team, ik zal je op de hoogte  houden zodra ik er feedback over heb.

Fijne dag:)

Lucile

3 likes

Dank je wel @lucile.j    ;-) ..

Misschien omdat iemand zijn opmerking heeft veranderd, 

1 like

Hallo Lynk ;-)

Oké, maar de modifier zou eerder in de drie aanstootgevende berichten moeten hebben gepost.
Nog een pb als je een bericht bewerkt, verandert de datum waarop je het hebt gewijzigd niet. In de post geadresseerd @lucile.j heb ik vanmorgen gewijzigd door twee punten toe te voegen en nou ja, het verandert de datum van mijn bericht niet, maar het zet het onderwerp weer bovenaan de stapel.
Een paar jaar geleden werden we vervuild door tientallen gelijktijdige opgravingen (of een storing of een vorm van hacking, of een bug in de forumsoftware)
Dus afgezien van de computerwetenschappers van Lynkoa, als er een spoor is van de houtkap, wij, nederige dienaar ten dienste van onze collega's, zien we niets anders dan queek!

Vriendelijke groeten

2 likes

Welkom @Zozo_mp 

Mysterie opgelost! Sterker nog, in alle drie de berichten waren de reacties gemarkeerd als misbruik en daarom van het forum verwijderd. Onlangs werden deze drie misstanden permanent van het platform verwijderd en dat riep de vragen op die ermee verband hielden:)

Fijne dag

Lucile

Hallo @lucil.j

Bravo!  Alleen jij kon dat vinden!

Freud zou het "de terugkeer van het onderdrukte"    hebben genoemd ;-) ;-)

Goed! Volgend!

Vriendelijke groeten

1 like