Hallo allemaal.
Ik heb problemen met de weergave van hints in het voorbeeldtabblad van sommige tekeningen.
Het probleem is niet systematisch en doet zich voor bij weinig referenties.
Wanneer ik mijn onderdelen valideer naar A-index, werkt de workflow de onderdeel- en tekeningeigenschappen bij en wordt de A-index in het MEP-titelblok correct weergegeven op SolidWorks. Maar sommige Europarlementariërs laten nog steeds een streepje zien in het indexgebied van de cartridge als ik door het voorbeeldtabblad van de Windows-verkenner ga.
Het voorbeeldtabblad maakt gebruik van eDrawing om alle gebruikers die geen SolidWorks bezitten (gebruikers op de werkvloer) in staat te stellen een beeld te hebben van het onderdeel of het MEP. En daar wringt de schoen, als ik de betreffende tekeningen via eDrawing opensla, toont het titelblok geen A-index maar een koppelteken. Het probleem blijft bestaan wanneer ik een wijziging simuleer met validatie zonder hints om te proberen te forceren.
Kunt u mij uitleggen hoe ik het probleem kan oplossen en waarom het niet op alle referenties aanwezig is? (visueel bijgevoegd)
Bij voorbaat dank.
pb_indice.png
Verdomme, ik had het probleem dat ik had opgelost, maar ik weet niet meer waarom!
Zou dit geen verschil zijn tussen aangepaste eigenschappen en configuratiespecifieke eigenschappen?
Ik heb gecontroleerd of een van de betreffende onderdelen alleen een "standaard" configuratie heeft, nee.
Zowel in de aangepaste eigenschappen als in de configuratiespecifieke velden zijn de twee beoordelingsvelden gemarkeerd met A.
Hallo allemaal.
Ik kom terug op mijn vraag, ik heb nog steeds geen oplossing gevonden.
Met dank aan de donateurs.
Ik neem aan dat je een PDM gebruikt voor workflows?
Misschien moet je eens in de SQL-database gaan kijken.
Probeer eventueel de variabele bij te werken (klik met de rechtermuisknop --> wijzig --> variabele --> bijwerken, of iets dergelijks)
Hallo
Het lijkt erop dat je de MEP moet openen en opslaan, want het pictogram is een afbeelding van de laatste opname en aangezien Edrawing de opnameafbeelding opent en niet de MEP, kan het zijn dat het daar vandaan komt... Probeer het betreffende vliegtuig te openen en vervolgens op te slaan en probeer het later te openen met Edrawing.
1 like
Dank je wel AC Cobra!
Dit is inderdaad een preview van de laatste opname, dus ik kon het probleem oplossen door over te schakelen naar de admin-modus om te "opslaan" in versie A.
Maar ik heb de indruk dat het probleem bij de gebruiker "Lamba" zal blijven, die alleen extractierechten heeft in de modus "bezig met bewerken".
Of het brengt het probleem elke keer bij mij terug en ik doe de manipulatie in admin, of ik moet de variabele wijziging verwijderen wanneer ik het onderdeel overschakel naar "wijziging in uitvoering", maar in dit geval brengt het risico's met zich mee van het uitzenden van opnamen met een geïndexeerde cartridge terwijl ze aan de gang zijn in het systeem.
Nou, dat is interne puinhoop, ik zal zien hoe ik het moet doen.
Ik wacht een beetje voordat ik in de modus "beste antwoord" ga, kijk of iemand een oplossing heeft voor dit tweede probleem, je weet maar nooit.
Dank u in ieder geval.
We maken ook pdf's van onze Europarlementariërs, het voorkomt dit soort ongemakken. De mensen van de werkplaats hebben nog steeds de laatste versie van de PDF in het bestand.
1 like
Hallo
Hetzelfde geldt voor ons voor PDF's, die automatisch worden aangemaakt tijdens de definitieve validatie van het MEP.
Vriendelijke groeten
1 like