Verschil tussen een onderdeel en een gereedschapskistonderdeel

Bijgevoegd is een ZIP waar de .EXE en de submappen (dus de dll-bestanden)  die erbij horen zich bevinden, in de hoop dat het werkt!

data_utilities.zip
1 like

Het werkt ook niet:( Ik heb altijd dezelfde boodschap. Moeten de dlls naar een bepaalde map worden gekopieerd?

PS: Lucas, ik hoop dat je zag dat ik de vraag gisteren had opgelost... zelfs als de draad doorgaat;)

1 like

Het DLL-bestand bevond zich in :

C:\Program Files\SolidWorks Corp\SolidWorks

Terwijl de tool is ingeschakeld:

C:\Program Files\SolidWorks Corp\SolidWorks\Toolbox\datahulpprogramma's

1 like

Valentin, ik heb de boom daarom in die zin herzien, met de bestanden van Lucas, maar nog steeds dezelfde boodschap...

@Benoit denk dat je op Windaub de bestandslocaties moet respecteren. als je een DLL plakt op een plek zelfs naast het exe-bestand, werkt het niet 

Het is zeker dat als je gewoonte om appels te eten de software werkt of dat je ze plakt.

Bel uw beheerder en start in plaats daarvan een reparatie van uw systeem. Hoe meer je plakt, hoe meer je ermee speelt en hoe meer je een onstabiel systeem krijgt. 

Ik weet niet wat je computerniveau is, maar speel geen tovenaarsleerling zonder eerst een back-up te hebben gemaakt.

2 likes

@SPEM. Gerald

Mijn computerniveau (in de zin van Windobe) is niet erg zwaar.

Maar je hebt gelijk, ik ga niet te veel spelen, daar laat ik het bij.

Bedankt allemaal!

Ja, ja, ik zag dat je de vraag had opgelost, maak je geen zorgen! ;-)

En die SEPM had ik ook gezien. Gerald had hetzelfde antwoord voorgesteld als ik, daarom heb ik mijn antwoord achteraf bewerkt!

1 like