Ik begrijp het probleem niet goed, omdat de foutmelding mij vrij duidelijk lijkt (het gebeurt niet altijd), kun je een afbeelding maken van de foutmelding en het SW-venster zodat we de context beter kunnen begrijpen.
Er lijkt verwarring te bestaan tussen de functie "Entiteiten converteren" en de functie "Entiteiten verrekenen", die buren zijn in de opdrachtmanager. De eerste maakt een eenvoudige projectie van de geselecteerde entiteiten in het schetsvlak, de tweede tekent een parallel profiel op een bepaalde afstand. Uw foutmeldingen komen overeen met de functie "Offset-entiteiten", die veel veeleisender is voor geselecteerde entiteiten die een continue keten moeten vormen....
Mijn verwarring komt voort uit de foutmelding die u ontvangt, die precies hetzelfde is als de foutmelding die wordt geretourneerd door de functie "Compensatie-entiteiten". Voor deze functie moeten de geselecteerde entiteiten een tekenreeks vormen, die in het bericht wordt opgegeven.
De functie "Entiteiten converteren" is veel toleranter en accepteert meerdere niet-samengevoegde selecties. Ik heb echter geprobeerd een gezicht van een object in het linkervolume te selecteren, met een geprojecteerde omtrek die elkaar kruist. De conversie wordt geweigerd met hetzelfde bericht. Ik heb het idee dat het bericht een fout uitdrukt, maar niet is aangepast aan de context. Welke soorten entiteiten wilt u converteren? Je selectie lijkt punten, vlakken, schetsen, assen te bevatten... Sommige van deze elementen zijn niet "projecteerbaar" door SolidWorks (plannen, assen, enz.). Heb je getest om deze objecten één voor één om te zetten om te proberen vast te stellen welke problemen veroorzaken?