Hoi allemaal
Om een ontwerpbureau te hebben waar we allemaal dezelfde bestanden gebruiken (documentsjablonen, achtergrondplan, nomenclatuursjablonen...)
Ik ben op zoek naar een snelle en eenvoudige manier om de paden naar alle werkstations uit te zenden.
Ik heb een positie met alle juiste paden,
Hoe dupliceer ik het op andere pc's?
Is er een manier om deze paden te automatiseren in geval van een update...?
Naar mijn mening moet je het werk op één werkstation doen, de gebruikersinstellingen opslaan en ze vervolgens importeren naar de andere stations. (Extra -> instellingen opslaan/herstellen).
U kunt alleen de systeemopties importeren, waardoor de aanpassingen van de gebruiker (werkbalk, snelkoppelingen, enz.) niet verloren gaan.
4 likes
Zelfde antwoord als Matthieu. :)
Hallo @Matthieu en @Philippe B
Denk je niet dat dit ervoor zal zorgen dat alle stations de opties verliezen met betrekking tot het aanpassen van elk station voor pictogrammen, enz... (iedereen heeft zijn eigen gewoontes).
Als ik begrijp wat je voorstelt, tik dan op de . SLREG, toch? (anders heb ik niets gezegd ;-) )
Dus nee en ja. De Reg blijft een dossier. U kunt 10 verschillende maken als u wilt (wat wordt gedaan door de service, bijvoorbeeld om een BE-bestand, 1 Methods-bestand, 1 Doc-bestand te hebben ... Kortom, elke dienst heeft zijn eigen personalisatie).
Kijk anders naar de "niet-aanvinkbare" opties, het zal uw vraag beantwoorden:)
sans_titre.png
1 like
Blijkbaar kunnen we ervoor kiezen om niet alle parameters te injecteren...
Om te zien wat "systeemopties" echt inhoudt

1 like