Ik ben een student-ingenieur, ik heb je hulp nodig, ik heb een project om een tankstation op maat te maken, maar ik weet niet hoe ik de benzinepompen moet dimensioneren, hoe ik ze moet modelleren op het niveau van caneco-bt, door een motor of ik moet nog een blok toevoegen?? en ik heb geen idee over het verbruik van deze pompen, zelfs ik heb op internet gezocht, als qlq informatie heeft, laat het me dan weten!!
Je hebt meer details nodig, ik heb een project om een tankstation van stroom te voorzien (buiten trimmen, rust, café, ... alle diensten van het station en ook de pompen bij de zonnepanelen, om dit te doen moeten we de behoefte aan elektrische energie bepalen , ik heb het vermogen kunnen bepalen dat de pompen verbruiken op 6 benzinepompen in dit station!! Wat moet ik voor jou doen om dit werk te voltooien!! !?
Als je details hebt, laat het me dan weten, hartelijk dank voor je hulp
Nou, persoonlijk is elektriciteit niet mijn sterkste kant, dus geen echte informatie om mee te nemen.
Een opmerking echter, alleen al bij de "pompen", is er inderdaad de brandstofstroom maar ook de aanzuiging van de dampen parallel. Een extra motor dus.
De interfaces moeten ook continu worden gevoed. Dus, met zonnepanelen, heb je genoeg opslagcapaciteit om te overnachten. Vooral want als er een restaurant of café is, zijn er zeker ook koelkasten die 's nachts niet stilstaan.
Hier. Ik weet niet of het nuttig kan zijn. Zelfs als we een beetje duidelijker zien, is het nog steeds enorm.
Maar zoals ik in het begin al zei, je moet specifieke vragen stellen!
We kunnen het project niet voor je doen, maar als je wilt kun je 10 of 20 of zelfs 50 vragen stellen over Lynkoa, we zullen proberen ze te beantwoorden, maar zonder precisie kunnen we niets doen!