Witam wszystkich,
Jestem nowy w firmie i sam w BE.
W każdym razie dzisiaj jestem tutaj, aby prosić o pomoc.
Mam do zrobienia wymiar windy, została ona już wykonana w 3D przed moim przyjazdem.
Osoba przede mną utworzyła plik z zaledwie kilkoma bokami, które należy wprowadzić, aby automatycznie zmienić rozmiar mojego zestawu.
To powiedziawszy, nie wiem, jak uzyskać dostęp do tego słynnego pliku.
Znalazłem plik .mdb, który odpowiada dokładnie temu, czego szukam, ale Solidworks nie może go znaleźć.
Gdzie mogę zapisać jego ścieżkę i jak go otworzyć?
Nie wiem, czy to zbyt zrozumiałe i z góry przepraszam. (Pracuję na SW 2016).
Dziękuję!!!
pb_conf.png
zobacz ten samouczek MBD
Teoretycznie znajdziesz odpowiednie buty dla siebie ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=sUHvhwMa1zI
@+ ;-)
@gt22: Myślę, że się mylisz. SolidWorks MBD został stworzony z myślą o tej przeszłości rysowania.
Tutaj jest to mdb , a nie mbd. Jest to plik bazy danych programu Access. Wiem, że moduł symulacji tworzy tego typu plik. W tym konkretnym przypadku nie wiem, który moduł został użyty.
1 polubienie
Jest to forma .mdb
Które znalazłem w bazie danych firmy.
Ale nie wiem, gdzie sprawić, by znalazł drogę przez lokalizacje plików.
A także jak otworzyć go później za pomocą solidworks, gdy mam windę do zmiany rozmiaru.
To skomplikowane... Siedzę na nim już od jakiegoś czasu.
Nie mam nic przeciwko modyfikowaniu podnośnika, ale w przyszłości, jeśli będę miał inne, chciałbym użyć tej formy.
Czy możesz wysłać plik SW i mdb?
@ remrem tak rozum pomylił miejsce d / b ;-(
Jeśli baza danych programu Access
Tak więc pola do wypełnienia, które mają link do programu Excel, a zatem cytaty są kontrolowane za pomocą programu Excel
Tak więc pakiet Microsoft Office
@+ ;-)
Witam
Wydaje mi się, że pliki .mdb są zarządzane przez DriveWorks. Spróbuj, przechodząc przez ten suplement, powinieneś być w stanie go naładować.
3 polubienia
Jerome
Właśnie próbowałem z twoim suplementem.