Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in een bedrijf en alleen in de BE.
Hoe dan ook, vandaag ben ik hier om hulp te vragen.
Ik moet een lift op maat maken, het is al in 3D gedaan voor mijn aankomst.
De persoon voor mij heeft een bestand gemaakt met slechts een paar zijden om in te voeren om het formaat van mijn assemblage automatisch te wijzigen.
Dat gezegd hebbende, weet ik niet hoe ik toegang kan krijgen tot dit beroemde bestand.
Ik heb een .mdb bestand gevonden dat precies overeenkomt met wat ik wil, maar Solidworks kan het niet vinden.
Waar sla ik het pad op en hoe open ik het?
Ik weet niet of dat al te begrijpelijk is, en ik bied bij voorbaat mijn excuses aan. (Ik werk onder SW 2016).
Bedankt!!!
pb_conf.png
gt22
7 februari 2018 om 14:03
2
zie deze MBD-zelfstudie
In theorie vind je wel de juiste schoen voor jou ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=sUHvhwMa1zI
@+ ;-)
remrem
7 februari 2018 om 14:38
3
@gt22: Ik denk dat je het mis hebt. SolidWorks MBD is gemaakt voor dit tekenverleden.
Hier is het mdb en niet mbd . Dit is een bestand van de Access-database. Ik weet dat de simulatiemodule dit type bestand aanmaakt. In dit specifieke geval weet ik niet welke module is gebruikt.
1 like
Het is een vorm .mdb
Die vond ik in de database van het bedrijf.
Maar ik weet niet waar ik het zijn weg moet laten vinden door de bestandslocaties.
En ook hoe ik het daarna kan openen met solidworks als ik een lift heb om het formaat te wijzigen.
Het is ingewikkeld... Ik ben er al een tijdje mee bezig.
Ik vind het niet erg om een lifter aan te passen, maar in de toekomst, als ik er andere heb, wil ik dit formulier gebruiken.
remrem
7 februari 2018 om 15:13
5
Kun je het SW-bestand en de mdb meesturen?
gt22
7 februari 2018 om 15:26
6
@ Remrem ja je reden verward de plaats van de D / B ;-(
Als Access Database
Dus vakjes om in te vullen die een Excel-koppeling hebben en dus worden de offertes via Excel aangestuurd
Dus Microsoft Office
@+ ;-)
jdsn
7 februari 2018 om 15:42
7
Hallo