Argumenten voor de weerstand van de pallet (de vaten zijn een ander debat) Ik zet een lading van 200.000 N om te zien hoe de pallet van de eerste trap reageert, die de maximale vervorming zal nemen. Ik laat je kijken. De schalen zijn niet onderhevig aan beruchte trillingen, dus zolang je ver van de elastische limiet bent, speelt de tijd geen rol (behalve corrosie natuurlijk).
Ik weet niet wat @ronathanzal zeggen, maar zoals ontworpen in de nieuwste versie, kun je 1 tot 4 vaten plaatsen.
Het spreekt voor zich dat als er een bij de eindklant is die geen vier vaten op verdieping 0 en 1 plaatst, dit niet de verantwoordelijkheid van de palletfabrikant met zich meebrengt.
Maar deze overwegingen hebben voor dit bericht al lang de normale (om niet te zeggen eenvoudige) hulp van het forum overtroffen. Ik heb@ronathanalleen geholpen omdat het geen SW-simulatie heeft en omdat ik dingen zag die helemaal niet goed gingen, stelde ik andere oplossingen voor.
Vriendelijke groeten
PS: @Charles je het bestand dat je me vroeg hebt kunnen downloaden ;-)
Bedankt voor deze 80*40*3 versie, het past natuurlijk bij mij. Bovendien beginnen we met 4 prototypes van dit type om op ware grootte te testen. In je ASS is er slechts een rij van 4 drums, maar hun massa is in totaal 8,4 T, dus de resultaten zijn correct.