Ik heb een klein probleempje, ik ontwikkel een romp en om deze te tekenen gebruik ik het oppervlaktegereedschap.
Ik maak veel vorderingen, maar na slecht nadenken kom ik terug bij mijn oppervlaktedeel en probeer ik mijn fouten te corrigeren, veel oppervlak in duplicaten omdat ik erin geslaagd ben vaste stoffen te maken.
Op mijn romp merkte ik een zeer vervelende discontinuïteit op die bijna aan het begin van de tekening was ontstaan ,
Het is een vleugel en een turbine erin, ik had gewoon een beperkt oppervlak gemaakt om de vleugeltips in de turbine te verwijderen, maar het oppervlak (de oppervlakken) waren op dat moment goed verbonden, na deze functie werd er een discontinuïteit gecreëerd en ik zou graag willen weten hoe ik de fout kan herstellen zonder alles te wissen wat ik tot nu toe heb gedaan Tot ziens.
In feite waar ik moeite mee heb, is het naaien van mijn oppervlakken, er is een proces dat ik slecht onder de knie moet krijgen, maar ik ken je niet echt of ik gebruik SW 2018
Dank u voor uw antwoord en fijne vakantie voor u ook:)
Ik heb 32 oppervlakken en ja, het oppervlak is niet eenvoudig, maar zoveel beter vind ik als het gaat om het maken van vormen als deze.
Ik plaats het project zodat je een klein beetje van het verhaal kunt zien.
Het probleem is dat ik mijn doofdoofheid niet kan naaien zoals ik zou willen.
Als alles in ontwerp is, is er geen discontinuïteit, als ik begin te beperken door als er discontinuïteiten verschijnen waar er geen waren, wat me ervan weerhoudt om te naaien en te vullen en dus om mijn schelpen te maken ...
Heb je links op je tutorials alstublieft? Ik zal zeer geïnteresseerd zijn :)