Discontinuïteit

Hallo gemeenschap.

Ik heb een klein probleempje, ik ontwikkel een romp en om deze te tekenen gebruik ik het oppervlaktegereedschap.

Ik maak veel vorderingen, maar na slecht nadenken kom ik terug bij mijn oppervlaktedeel en probeer ik mijn fouten te corrigeren, veel oppervlak in duplicaten omdat ik erin geslaagd ben vaste stoffen te maken.

Op mijn romp merkte ik een zeer vervelende discontinuïteit op die bijna aan het begin van de tekening was ontstaan ,

Het is een vleugel en een turbine erin, ik had gewoon een beperkt oppervlak gemaakt om de vleugeltips in de turbine te verwijderen, maar het oppervlak (de oppervlakken) waren op dat moment goed verbonden, na deze functie werd er een discontinuïteit gecreëerd en ik zou graag willen weten hoe ik de fout kan herstellen zonder alles te wissen wat ik tot nu toe heb gedaan Tot ziens.

Hier.

20191227_185359.jpg

Goedenavond

Kun je foto's en het bestand plaatsen, omdat het anders moeilijk is om je te helpen. Welke versie van SW heb je, niet iedereen heeft hetzelfde.

Vriendelijke groeten

2 likes

Dat is het probleem lang daarna.

20191227_185326.jpg

En er is een overzicht

de eerste foto alles was goed bijgevoegd ...

In feite waar ik moeite mee heb, is het naaien van mijn oppervlakken, er is een proces dat ik slecht onder de knie moet krijgen, maar ik ken je niet echt of ik gebruik SW 2018

20191227_185312.jpg

Hallo @pheonix en fijne vakantie

Kiezen om Surface te doen in plaats van volume is een optie, geen eenvoudige +

Je kunt de shell-functie gebruiken om een volume om te toveren in een holle body

Hoeveel oppervlakte heb je?

Als u in het oppervlak een blauwe lijn ziet, betekent dit

dat je meerdere oppervlakken hebt

Probeer dus voordat u een beperking uitvoert of verwijdert, het oppervlak te naaien

U ziet het aantal oppervlakken in uw creatieboom 

Ik heb X Tuto over het onderwerp gepost

@+ ;-)

Dank u voor uw antwoord en fijne vakantie voor u ook:)

Ik heb 32 oppervlakken en ja, het oppervlak is niet eenvoudig, maar zoveel beter vind ik als het gaat om het maken van vormen als deze.

Ik plaats het project zodat je een klein beetje van het verhaal kunt zien.

Het probleem is dat ik mijn doofdoofheid niet kan naaien zoals ik zou willen.

Als alles in ontwerp is, is er geen discontinuïteit, als ik begin te beperken door als er discontinuïteiten verschijnen waar er geen waren, wat me ervan weerhoudt om te naaien en te vullen en dus om mijn schelpen te maken ...

Heb je links op je tutorials alstublieft? Ik zal zeer geïnteresseerd zijn :)

corp_aile_sauve_1_surfacique.sldprt

Hier zijn de links naar de tutorials

Het is aan jou om het uit te zoeken

https://www.lynkoa.com/tutos/mes-tutos

Hallo

Ik hou van je gt22-link, die naar onze eigen tutorial creatie pagina stuurt.

De link voor de gt22 tutorials;)

https://www.lynkoa.com/tutorial/my-tutorials/3902

2 likes

@mandrake

Bedankt voor het plaatsen van deze link correctie

voor de tutorials die ik heb gepost 

en Gelukkig Nieuwjaar @ allemaal 

@+;-)

1 like