zoals gezegd in de verklaring, heb ik een macro in mijn MEP gemaakt om een pdf in de speciale map te maken, aan de andere kant merkte ik dat deze knop verdween terwijl ik hem gisteren gebruikte, had iemand deze PB en loste het het op?
BEDANKT
zoals gezegd in de verklaring, heb ik een macro in mijn MEP gemaakt om een pdf in de speciale map te maken, aan de andere kant merkte ik dat deze knop verdween terwijl ik hem gisteren gebruikte, had iemand deze PB en loste het het op?
BEDANKT
Hallo
Het gebeurt soms, en ik weet niet waarom!
Je moet het met de hand terugplaatsen, anders zet je de SolidWorks-instellingen terug met behulp van de wizard (maar je moet je instellingen wel eerder hebben opgeslagen)!
http://help.solidworks.com/2013/french/SolidWorks/sldworks/c_copy_settings_wizard.htm
SolidWorks-instellingen herstellen: het !! sldreg-bestand opnieuw laden
Als dit puistje weg is, kunnen er elders andere typefouten zijn!
In SW 2014 SP4.0 vind ik dat de macroknoppen veel te vaak verdwijnen!!
SolidWorks is zich hiervan bewust en werkt eraan:
SR# (serviceverzoek): 1-2028585809
SPR#: 574132
Beschrijving: Af en toe staan aangepaste macroknoppen niet langer op de werkbalk wanneer de gebruiker SolidWorks opnieuw opstart na een crash/vastgelopen sessie.
Status: Geïmplementeerd.
Versie: 2014 SP04
Geïmplementeerd, denk ik dat dit betekent dat het is opgelost in de volgende versie die wordt uitgebracht.
Bedankt allemaal, ik wist het niet.
flegendre, ik ben onder Sld 2014 SP2 en ik merk ook dat het vaak verdwijnt.
Deze tool wordt zeker niet genoeg gepromoot. Het is echter essentieel binnen een ontwerpbureau.
Iedereen kan uitgaan van dezelfde basis voor de parameters (zelfs als iedereen zich daarna aanpast, maar het is menselijk : "Ik hou niet van de kleur van de achtergrond... enz :) ).
Een zeer interessant punt in het bijzonder zijn alle bestandslocaties! Het is zo... Te doen, zolang er maar één is die het doet en het herverdeelt door de SLDREG!
+1 met @Benoit:
Het wordt CAD-beheer genoemd (veel verwaarloosd in kleine structuren met 3 of 4 CAD-werkstations !!!)
Ik ben het helemaal met je eens, het zal me helpen omdat ik degene ben die de administratie van onze CAO's 2 of zelfs 3 posities zal verzorgen. Dus ik ga mijn configue doen en op die manier zal iedereen hetzelfde hebben bij het opstarten.
@Mathieu:
Snelle tip:
u moet in dezelfde map op uw server alle locaties van de bestanden met betrekking tot SolidWorks centraliseren en waarom niet ook Mycad Utilities.
U geeft uw submappen een naam met dezelfde naam die u vindt in de "SolidWorks-opties", vervolgens "Bestandslocatie" en "Toon mappen voor:".
Meer dan uitleg: zie de bijlage
De +1 Lynkoa is niet genoeg om de @flegendre methode goed te keuren!
Het is gewoon biljart als je een complete configuratie opnieuw moet doen!! Dit wordt aanbevolen bij het wijzigen van de versie van SolidWorks.