Ik ben een methodetechnicus en moet daarom uit de nomenclaturen komen, met name plaatwerk
Ik maak meerdere onderdelen file insert in 1 assemblage
Deze onderdelenbestanden kunnen meerdere gelaste plaatwerkelementen in de bouw bevatten
Wanneer ik een stuklijst maak voor de montage en de onderdelenmappen afbreek
Het is totale anarchie voor plaatwerkcarrosserieën, terwijl de elementen van de lasconstructieprofielen onberispelijk zijn, allemaal voor dezelfde montagebestanden natuurlijk
Als iemand iets over dit vakgebied weet, leg ik het hem nauwkeuriger uit
Hallo, als je zegt: "Het is anarchie voor plaatwerkers" Wat bedoel je?
Als u een stuklijst maakt van een gelaste constructie en plaatwerk, verschijnt de naam van de plaatwerkcarrosserie in de aanduiding, evenals de uitgevouwen lengte indien u dat wenst, of het materiaal.
Alles wordt gedaan door de aangepaste eigenschappen.
In feite toon ik op de nomenclatuur voor elk onderdelenbestand de lijst met items
Door vervolgens alle onderdelenmappen te tellen, de profielen, zonder problemen, herstel ik het aantal identieke carrosserieën in de assemblage, terwijl de plaatwerklichamen verdwijnen omdat de stukmappen worden afgebroken
Ik ben in mijn geval verder gegaan, in feite op 1 onderdelenbestand, ik heb een eigenschap van LENGTE gemaakt en de ontleding is goed gedaan in de nomenclaturen
Ik ben momenteel bezig om deze eigenschap te automatiseren zonder de LENGTH-eigenschap van de gelaste constructieprofielen aan te tasten
Ik denk erover om door Mycad te gaan met behulp van 1 aaneenschakeling (het is heet)
Ik voeg 1 afdrukscherm van de handmatige oplossing toe
Net als bij de andere post concludeer je: het is een bug! Maar waarom, laten we proberen dieper te graven en te zien of het geen probleem is van de methode, uw conclusies zijn snel en vooral zonder uitleg om iedereen in staat te stellen het probleem te begrijpen.