Zniknięcie arkusza blachy w zestawieniu komponentów

Cze wszystkim

Jestem technikiem metodowym i dlatego muszę wyjść poza nomenklaturę, zwłaszcza obróbkę blach

Wykonuję kilka wkładek do pliku części w 1 zespole

Te pliki części mogą zawierać kilka spawanych elementów blaszanych w budowie

Kiedy sporządzam zestawienie materiałów do montażu i rozbijam pliki części

To totalna anarchia dla korpusów blaszanych, podczas gdy elementy z profili konstrukcyjnych spawanych są bez zarzutu, oczywiście wszystko dla tych samych plików montażowych

Jeśli ktoś wie coś na tej dziedzinie, to tłumaczę mu to dokładniej

Z poważaniem, wszyscy

1 polubienie

Witam, kiedy mówisz: "To anarchia dla blacharzy" Co masz na myśli?

W przypadku tworzenia zestawienia komponentów z konstrukcji spawanej i zespołu korpusu arkusza blachy, w oznaczeniu pojawi się nazwa obiektu arkusza blachy, a także jego długość po rozłożeniu, jeśli chcesz, lub jego materiał.

Wszystko odbywa się za pomocą właściwości niestandardowych.

4 polubienia

Cześć Bart

W rzeczywistości na nomenklaturze pokazuję dla każdego pliku części listę pozycji

Następnie, zliczając wszystkie pliki części, profile, bez problemów, odzyskuję liczbę identycznych brył w złożeniu, podczas gdy korpusy z blachy znikają, gdy pliki części są rozbijane

Pozdrawiam

2 polubienia

Czy podczas tworzenia zestawienia komponentów wstawiany jest widok migawki całego modelu?

W tamtym czasie pojawił się błąd i przyzwyczaiłem się do wstawiania widoku poza arkuszem przed dodaniem nomenklatury.

Czy masz screenprint swojego projektu i swojej strony internetowej?

1 polubienie

Cześć Bart 

W moim przypadku zrobiłem postęp, w rzeczywistości na 1 pliku części, utworzyłem właściwość LENGTH i dekompozycja jest dobrze wykonana w nomenklaturach 

Obecnie pracuję nad zautomatyzowaniem tej właściwości bez wpływu na właściwość LENGTH spawanych profili konstrukcyjnych

Zastanawiam się nad przejściem przez Mycad przy użyciu 1 konkatenacji (jest gorący)