Verzending: kopie van variabele van een kind?

Hallo
Ik dompel me onder in het gebruik van Dispatch, het is nogal krachtig (glorie aan de automatische lancering bij het inchecken :star_struck: !) zelfs als het formalisme moeilijk aan te pakken is, en ik probeer nu het ding verder te duwen, vandaar mijn vraag:
Is het mogelijk om via Dispatch de waarde van de variabele van een bestand waarnaar wordt verwezen (d.w.z. de 3D gekoppeld aan een 2D bijvoorbeeld) te kopiëren naar de variabele van een bestand, zoals voorgesteld door de taskactions van mypdmtools?

Hallo
Dispatch staat niet direct toe dat u koppelingen tussen bestanden ophaalt. Wat 2D/3D betreft, als uw bestanden dezelfde naam hebben (behalve de extensie) en zich in dezelfde map bevinden als het bovenliggende bestand, is het mogelijk om iets te doen met Dispatch ("Actie Kaartvariabelen instellen"). 
Er is ook de mogelijkheid om op het moment van archivering de bestanden " meegenomen " te onderscheppen en uit te voeren. Naar mijn mening is het iets ingewikkelder om te implementeren en bestaat het risico dat invoervensters moeten worden geopend om aan te geven welk bestand wordt verwerkt.

Bedankt voor je snelle reactie, dat is waar ik bang voor was. Mijn bestanden hebben niet noodzakelijkerwijs dezelfde naam en in dezelfde map, ik zal het zonder deze functie :slight_smile: redden !
En ik maak van de gelegenheid gebruik voor een tweede vraag: kunnen we een dubbele voorwaarde van het type OR / ET toevoegen aan een IF bij verzending? Ik heb ook niet het gevoel dat ik de indruk heb...

Voor de IF moet je met de labels spelen om te linken naar een andere voorwaarde en zo OF/EN te maken