Is het mogelijk om een oppervlak in verplaatsingsmapping op een gelokaliseerd gebied van een oppervlak te rapporteren zonder dat het patroon zich voor onbepaalde tijd herhaalt?
Ik dacht erover om mijn volume in het betreffende deel te verminderen, maar het vormt een probleem voor mijn tekening...
Heeft u ooit met dit probleem te maken gehad? Ik geef aan dat ik in SW2014 ben
Ja, ik heb al geprobeerd om de decal oplossing voor te stellen aan mijn klant (zie PC), maar hij wil echt dat het patroon verschijnt in stempeling (0,5 mm diepte) op de renderings, vandaar mijn probleem...
Helaas heb ik het al geprobeerd, alleen het logo is echt veel te ingewikkeld, en ik heb er uren aan besteed zonder er doorheen te komen, er zijn zoveel details dat het een indrukwekkende hoeveelheid kleine elementen is, dus het is traag!
Ik heb ook de "autotrace"-functie getest, maar ook zonder succes omdat de beeldresolutie niet voldoende is.
Nee, ik had het mis, het is geen stempel, het is hol (leraar 0,5) maar dat maakt niet uit...
Dus voor dit soort dingen (ik zeg ding omdat het niet mijn ding is)
Mijn lasergraveerder verwerkt de afbeeldingen met illustrator, de gevectoriseerde afbeeldingen in feite een .ais zie dxf met een converter en kosten me dat ik het op mijn cilinderplaten plak enz...
Nou ja, normaal gesproken heb ik niet het recht om dit soort documentaires te verspreiden, maar ach, dat zeggen we niet ;-) Ik probeer nu de scherpte van het beeld te verbeteren, zodat autotrace werkt en niet de helft van de details vastlegt.
@SEPM. Gerald
In feite is het alleen voor de realistische weergave, het zou niet op het plan moeten verschijnen. Dan wordt het op het moment van fabricage normaal met een laser gedaan
Om een tekening op een oppervlak te lijmen, moet je eerst een manier vinden om er een schets van te maken. Daarna zijn er twee technieken, of je maakt een wikkeling rechtstreeks, of je maakt een vervorming "curve to curve" en het voordeel is dat je meer van dat soort parameters beheert...