Hallo, hier werken we samen (ongeveer tien mensen). Ik wou dat ik een montageplan voor onze werkplaats kon maken en dat als iemand "plezier" heeft met het aanpassen van de 3D-montage voor mij, er een waarschuwing is wanneer ik het plan open en dat het niet automatisch wordt gewijzigd. Dat ik de mogelijkheid kan behouden om de wijziging te weigeren.
Het 3D-vlak wordt geassocieerd met het vliegtuig, maar niet andersom. Als gevolg hiervan moet elke gebruiker controleren waar een 3D wordt gebruikt (bijvoorbeeld door met de rechtermuisknop op het bestand --> verplaatsen) te klikken voordat hij zijn wijzigingen start.
Kijk met een vrijstaande tekening, deze werkt de plannen niet automatisch bij, het is aan jou om het rode licht, het groene licht te gebruiken om je plan al dan niet bij te werken. Voor waarschuwingen in optie => kleur, vink het vakje "gebruik de opgegeven kleur voor gewijzigde tekeningafmetingen wanneer geopend" op deze manier aan als u de vrijstaande tekening bijwerkt, de afmetingen die veranderen van kleur zodat u ze gemakkelijk kunt herkennen.
Herzie uw distributieproces met scheiding van toegang volgens de behoeften: het ontwerpbureau brengt wijzigingen aan, de werkplaats kan raadplegen (via PDF, eDrawing).