Doc Manager-API - functie GetExternalFeatureReferences3

Hallo

Ik ben nieuw in het gebruik van de API's van Document Manager.

Er is iets dat ik niet helemaal begrijp aan de methode GetExternalFeatureReferences3 (ISwDMDocument27).

Omgeving: een assembly met meerdere configuraties, in sommige configuraties zijn er componenten in de "verwijderde" staat.

Doel: via de Document Manager, voor elke configuratie, de lijst met componenten (eerste niveau) ophalen, zonder deze die zich in de status "verwijderd" bevinden.

Prestatie: Ik gebruik de functie GetExternalFeatureReferences3 op het ISwDMDocument27-object , nadat ik de zoekopties heb gemaakt.

' Get external references
        dmExtRefOption = dmDocMgr.GetExternalReferenceOptionObject2
        dmExtRefOption.Configuration = vCfgName
        dmExtRefOption.NeedSuppress = False
        dmSearchOpt = dmDocMgr.GetSearchOptionObject()
        dmSearchOpt.SearchFilters = (SwDmSearchFilters.SwDmSearchExternalReference + SwDmSearchFilters.SwDmSearchForPart)
        dmExtRefOption.SearchOption = dmSearchOpt

' Gets the paths and filenames of the external references, 
        ' whether the external references are broken, and the names of their 
        ' referenced configurations
        numExtRefs = dmDoc.GetExternalFeatureReferences3(dmExtRefOption)
        extRefs = dmExtRefOption.ExternalReferences

Probleem: in de zoekopties, of ik NeedSuppress nu instel op Waar of Onwaar, vind ik in mijn lijst met externe verwijzingen alle componenten, of ze nu "verwijderd" zijn of niet.

Is er iets dat ik verkeerd heb begrepen over het gebruik van deze functie?

Moet ik liever de extractie van de xml uit het  hoofdbestand doorlopen? ( ISwDMDocument::GetXMLStream)

Ik heb je verlichting nodig...

Edit: Ik wilde de volledige code plaatsen, maar blijkbaar blokkeert de site het...

Naar mijn mening zoekt de Needsupress-functie naar verwijderde refs, niet naar verwijderde componenten.