Doc Manager API — funkcja GetExternalFeatureReferences3

Witam

Nie mam doświadczenia w korzystaniu z interfejsów API Menedżera dokumentów.

Jest coś, czego nie do końca rozumiem w metodzie GetExternalFeatureReferences3 (ISwDMDocument27).

Środowisko: zestaw z wieloma konfiguracjami, w niektórych konfiguracjach znajdują się komponenty w stanie "usunięte".

Cel: za pomocą Menedżera dokumentów, dla każdej konfiguracji, pobierz listę komponentów (pierwszy poziom), bez tych, które są w stanie "usuniętym".

Osiągnięcie: Używam funkcji GetExternalFeatureReferences3 na obiekcie ISwDMDocument27 , po utworzeniu opcji wyszukiwania.

' Get external references
        dmExtRefOption = dmDocMgr.GetExternalReferenceOptionObject2
        dmExtRefOption.Configuration = vCfgName
        dmExtRefOption.NeedSuppress = False
        dmSearchOpt = dmDocMgr.GetSearchOptionObject()
        dmSearchOpt.SearchFilters = (SwDmSearchFilters.SwDmSearchExternalReference + SwDmSearchFilters.SwDmSearchForPart)
        dmExtRefOption.SearchOption = dmSearchOpt

' Gets the paths and filenames of the external references, 
        ' whether the external references are broken, and the names of their 
        ' referenced configurations
        numExtRefs = dmDoc.GetExternalFeatureReferences3(dmExtRefOption)
        extRefs = dmExtRefOption.ExternalReferences

Problem: w opcjach wyszukiwania, niezależnie od tego, czy ustawię NeedSuppress na True czy False, znajduję na mojej liście odniesień zewnętrznych wszystkie komponenty, niezależnie od tego, czy są w "usunięte", czy nie.

Czy jest coś, czego nie zrozumiałem podczas korzystania z tej funkcji?

Czy powinienem raczej przejść przez ekstrakcję xml z  pliku głównego? ( ISwDMDocument::GetXMLStream)

Potrzebuję twojego oświecenia...

Edit: Chciałem umieścić cały kod, ale najwyraźniej strona go blokuje...

Moim zdaniem funkcja Needsupress szuka usuniętych referencji, a nie usuniętych komponentów.