In mijn vergadering heb ik geen toegang meer tot beperkingen.
Er moet een optie zijn om aan of uit te vinken, maar ik zie niet welke.
In de uitstalling van de boom heb ik niets gevonden.
pb_asm_2-09-13.jpg
In mijn vergadering heb ik geen toegang meer tot beperkingen.
Er moet een optie zijn om aan of uit te vinken, maar ik zie niet welke.
In de uitstalling van de boom heb ik niets gevonden.
Hallo
Misschien beperkt het feit dat je je set in het licht hebt geopend de toegang tot de boom?
Onderaan de boom lijkt het erop dat de beperkingen niet kunnen worden ontwikkeld, dus in theorie zou er geen moeten zijn, als je met de rechtermuisknop op een onderdeel klikt en de beperkingen ziet die er zijn?
Nee, er zijn geen beperkingen als ik met de rechtermuisknop klik en dan de beperkingen op een van de delen van de asm zie.
Alle stukken zijn echter goed gefixeerd (er staat geen "-" voor de stukken)
Zijn er meerdere configuraties in de assemblage? Zo ja, is het probleem aanwezig bij alle configuraties?
Is het een bestand van een oude versie van SolidWorks of is het gemaakt in de versie die u gebruikt?
In je bouwboom heb je groep bevatte samenstelling 1
Kijk naar de
Ik had 2 configuraties.
In de 2e configuratie geen probleem.
Dus ik probeerde de configuratie te verwijderen waarin ik geen toegang had tot de beperkingsgroep.
Kan deze configuratie niet verwijderen.
Erger nog, als ik een nieuwe configuratie toevoeg, heb ik overal beperkingsfouten.
Deze assembly is van een "oude" assembly (dus van een oude versie van SW), ik denk dat de assembly corrupt is ....
Het is niet ingewikkeld, we gaan het goed herbouwen!!!
Ik heb het geval al gezien in oude assemblages die zijn geconverteerd met de eerste versie van 2013 beperkingsproblemen die "sprongen", ik weet niet of het precies hetzelfde probleem is, maar het lijkt erop.