Dubbele grafische kaart

Hallo

Heeft iemand ooit geprobeerd om een standaard grafische kaart (tweede Pcie-poort) te koppelen aan een quadro pro (eerste Pcie-poort)?

Ik werk met 2 schermen en om mijn kleine quadro 600 te verlichten heb ik een oude 9600gs toegevoegd, evenals mijn 3D en op de 24' op de pro-kaart en de 23' op de gs9600 voor mijn spreadsheets of verkenner.

Ik vroeg me af of ik het was die fantaseerde of dat mijn indruk van een betere schermversterking echt is.....

1 like

Hoi SEPM. Gerald SW 2013;

uhhh... Dit is volledig genetische manipulatie;)

Zonder je vraag 'technisch' te kunnen beantwoorden, zou ik zeggen dat jij de beste plek bent om te zien of er een weergavewinst is! 

En waarom zou je er geen tutorial van maken?

Cédric.

@ Cédric Bréban

Ik ben al op een "zelfgemaakt" systeem, dus een tutorial zal geen algemene referentie zijn.

Het is een vriend die een video maakt die mij dit voorstelde, omdat er vanuit het bios veel gemanipuleerd moet worden op de prioriteit van de PCIe-poorten en zo de bronnen van de componenten kan oriënteren.

Mijn werkstation is gebaseerd op een ASUS Barbone P8Z77, dus de solidworks-meesters zouden heiligschennis schreeuwen.

Maar nu heb ik net verschillende tests gedaan en mijn assemblages met meer dan 1000 onderdelen hebben een betere tractie ( duidelijk als ik de assemblage draai, zijn er geen grote kubussen meer)

dus samenvattend heb ik de bios-configuratie gewijzigd om alle 16x-bronnen op de PCIe 1-poort te oriënteren en een 8x-gebruik op de PCIe 2-poort toe te wijzen

1 like

Hoi @ SEPM

Het niet kennen van je moederbord, je proc

Als je de 2 kaarten direct op het moederbord hebt aangesloten

wetende dat SW monokern is

als je een dubbel scherm en 1 grafische kaart/scherm hebt

inclusief de specifieke quadro voor SW

en de GS 9600 voor Windaube en de rest

Het kan alleen maar beter 

Dat is mijn standpunt

@+ ;-)

1 like

Hallo @gt22 hier is mijn configuratie voor info.

wat bedoel je met SW mono core?

config_asus.png

Hoi @ SEPM

Dat je proc 4 cores of cores idem is

SW werkt alleen op 1 core behalve  de simule en pv360

Voor de rest heb je nog 3 cores over

Dus meer dan genoeg om je 9600 van stroom te voorzien, die alleen werkt voor internet en spreadsheets

@+ ;-)

1 like

Dank you@gt22

MAAR HET IS EEN OPLICHTERIJ voor de prijs die je betaalt voor de software die hij zou kunnen werken met een beetje meer kern lol

dus een pc met een Intel Core en een grote grafische kaart zou voldoende zijn voor een klassiek gebruik van SW op een enkele monitor.

Vragen:

_un mono core proc is voldoende om SW te doen.

antwoord is ja   zo nee gesimuleerd en PV360

een grote grafische kaart zou voldoende zijn voor een klassiek gebruik van SW op een enkele monitor.

antwoord: een Open GL pro-kaart met SW-goedgekeurde  stuurprogramma's of stuurprogramma's (geen grote kaart nodig)

Zie onderstaande link

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

het belangrijkste voor SW is de frequentie van de 3.4Ghz mini proc

@+ ;-)

1 like