Heeft iemand ooit geprobeerd om een standaard grafische kaart (tweede Pcie-poort) te koppelen aan een quadro pro (eerste Pcie-poort)?
Ik werk met 2 schermen en om mijn kleine quadro 600 te verlichten heb ik een oude 9600gs toegevoegd, evenals mijn 3D en op de 24' op de pro-kaart en de 23' op de gs9600 voor mijn spreadsheets of verkenner.
Ik vroeg me af of ik het was die fantaseerde of dat mijn indruk van een betere schermversterking echt is.....
Ik ben al op een "zelfgemaakt" systeem, dus een tutorial zal geen algemene referentie zijn.
Het is een vriend die een video maakt die mij dit voorstelde, omdat er vanuit het bios veel gemanipuleerd moet worden op de prioriteit van de PCIe-poorten en zo de bronnen van de componenten kan oriënteren.
Mijn werkstation is gebaseerd op een ASUS Barbone P8Z77, dus de solidworks-meesters zouden heiligschennis schreeuwen.
Maar nu heb ik net verschillende tests gedaan en mijn assemblages met meer dan 1000 onderdelen hebben een betere tractie ( duidelijk als ik de assemblage draai, zijn er geen grote kubussen meer)
dus samenvattend heb ik de bios-configuratie gewijzigd om alle 16x-bronnen op de PCIe 1-poort te oriënteren en een 8x-gebruik op de PCIe 2-poort toe te wijzen