Hallo
Ik moet een dubbele afmeting maken op mijn plannen, de eerste afmetingen in mm en de tweede in inches. Aan de andere kant zou ik graag willen dat die in inch (dus tussen haakjes) onder die in mm wordt gezet. Hoe doe je dat?
Bedankt
Hallo
Ik moet een dubbele afmeting maken op mijn plannen, de eerste afmetingen in mm en de tweede in inches. Aan de andere kant zou ik graag willen dat die in inch (dus tussen haakjes) onder die in mm wordt gezet. Hoe doe je dat?
Bedankt
Schakel eenvoudig de optie voor twee dimensies in de documentopties in:
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/HIDD_OPTIONS
Display met dubbele beoordeling | Selecteer deze optie om de dubbele eenheden weer te geven. |
Bekijk eenheden voor dubbele classificatie | Selecteer deze optie om de eenheden voor de tweede set dimensies weer te geven. |
Positie van de dimensiewaarde | Boven |
Onder | |
Rechts | |
Links |
@+ ;-)
Klik in de tekening op 'Extra' / 'Opties' en kies daar het tabblad 'Document Property'
U kunt de dubbele afmeting naar wens omhoog/omlaag of links of rechts plaatsen
Zie bijgevoegde schermafbeelding
Hallo
Hulpmiddelen ==> opties ==> eigenschappen van het document ==> dimensies ==> lineair of ordinaal en daar heb je dubbele dimensie en dan zet je het eronder.
Hallo
Ik voeg een pdf-document toe om te weten waar ik het kan betalen... Maar er is een probleem, de mm zijn boven de inches... maar ze zijn gehaakt geworden... maar ik denk dat het al een kleine voorsprong is:) zeker andere mensen zullen zijn hoe ze ze allemaal te combineren;)
Goedemiddag