Sinds ik ben overgestapt van draftsight 2014 naar 2015 heb ik een klein probleem met het snappen van objecten.
Ik teken 2 parallelle lijnen en ik wil een loodrechte lijn tekenen die de 2 verbindt.
Lijnvolgorde, ik begin vanaf het 1e parallelle rechte stuk, ik ga naar de 2e en normaal gesproken kom ik met het haken direct om het te pakken.
Maar sinds de 2015-versie past het niet goed op de 2e. Als ik niet zo dicht mogelijk inzoom om echt on point te zijn, stopt het altijd een beetje ervoor of een beetje erna.
En als ik in de buurt van het punt kom, heb ik 3 kleine gele cirkels die rechtsonder in de aanwijzer verschijnen, die ik in de 2014-versie niet had.
Hallo, ik heb een tour gedaan in deze instellingen, maar het lost de pb niet op.
Ik denk dat dit een euvel is van deze 2015 versie en dat er helaas geen oplossing is.
Het dwingt me om in te zoomen als ik mijn ophanging doe, het is op zich niet erg vervelend maar omdat het een operatie is die ik tientallen keren per dag doe, irriteert het me een beetje:D
Inderdaad, zoals je kunt zien in de onderstaande link, hebben sommige mensen hetzelfde probleem. We moeten wachten op een update... Snap zoeken in het Engels: