marc_2
27 maart 2015 om 13:31
1
Hallo
Drafsight gebruiker voor 3 jaar Ik heb nog nooit problemen gehad. De laatste tijd wil Draftsight niet meer starten.
Hier is de foutmelding:
Draftsight werkt niet meer... Sluit het programma.
Ik heb de pc opnieuw geformatteerd, ik heb draftsight verwijderd en een CCleaner gemaakt (zelfs verborgen bestanden), ik heb geprobeerd de gegevenstoepassing te hernoemen. Maar zonder succes bij elke poging om het te installeren begint het opnieuw.
Heeft iemand ooit de zaak gehad.
Bedankt
pl
27 maart 2015 om 13:33
2
Hallo
Wat is de versie van Windows? 32 bits of 64?
Wat is de nieuwste versie van DraftSight die werkt?
Was er een wijziging in de installatie of het programma vóór de bug?
Ik heb oudere versies van DraftSight beschikbaar, indien nodig.
Maar als zelfs een volledige opmaak van de pc niets heeft gedaan, ben ik bang dat het onoplosbaar is!
1 like
bart
27 maart 2015 om 13:36
3
Wanneer wordt de software afgesloten?
Een verandering van netwerk? Of een printer? toevallig
marc_2
27 maart 2015 om 13:37
4
Hallo
Dit was de nieuwste versie van drafsight, onder raam 7 home premium 64 bt
Ik heb niets gedaan om de pc aan te passen, maar dat begon met het niet kunnen openen van de bestanden door het open menu, ik moest het bestand openen vanuit de directory.
Bedankt
1 like
pl
27 maart 2015 om 13:40
5
Een oplossing die voor sommigen werkte:
Opties voor grafische kaart wijzigen:
https://forum.solidworks.com/message/287328#287328
Of
Map verwijderen:
"C:/Gebruikers/(gebruikersnaam)/AppData/Roaming/Draftsight"
Bron: http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=336108
marc_2
27 maart 2015 om 13:45
6
Allereerst bedankt voor je snelheid, Wow...
Draftsight sluit bij het opstarten aan het begin (2 dagen ervoor), het sloot alleen toen ik het bestand wilde openen.
Ik denk niet dat ik netwerk- en printerwijzigingen heb gehad.
Maar ik heb draftsight op mijn laptop en daar werkt het prima.
Voor het formaat is het mijn zwager die het heeft gedaan, maar van de pc had hij geen Windows-cd. Misschien zijn er nog ergens bugs.
1 like
bart
27 maart 2015 om 13:49
7
Probeer het register op te schonen met ccleaner.
Ik weet niet of je het ooit hebt gedaan.
1 like
marc_2
27 maart 2015 om 14:10
8
Goed
Ik heb het concept verwijderd
Ik heb het app-gegevensbestand verwijderd zoals .PL geadviseerd en een Ccleaner gemaakt die door Bart werd geadviseerd
Ik heb drafsight opnieuw geïnstalleerd na
Ik heb een beter concept, het is 1 keer geopend en toen kreeg ik het bericht bijgevoegd ...
Bedankt voor je review
capture.png
1 like
pl
27 maart 2015 om 14:11
9
U kunt ook proberen een nieuwe gebruiker met beheerdersrechten aan te maken en vervolgens DraftSight onder dit nieuwe profiel te installeren, waarbij u ervoor kiest om het voor alle gebruikers te installeren.
pl
27 maart 2015 om 14:14
10
Wat wordt er vermeld in Windows Event Viewer?
http://windows.microsoft.com/fr-fr/windows/open-event-viewer
pl
13 april 2015 om 09:14
12
Een oplossing om te testen:
Open het Nvidia-configuratiescherm. Start>Configuratiescherm>Nvidia Configuratiescherm.
Selecteer '3D-instellingen' in de linkerkolom en selecteer 'Algemene instellingen' in de rechterkolom Kies onder 'Global Presets' de optie Dassault Systems CATIA - Compatable Kies onder 'Voorkeursgrafische processor' de optie 'Krachtige NVIDIA-processor' Klik op 'Toepassen' Klik op het tabblad 'Programma-instellingen' Klik naast 'Selecteer een programma om aan te passen' op 'Toevoegen' Betreed het pad naar de DraftSight.exe. (dwz. C:\Program Files (x86)\Dassault Systèmes\DraftSight\bin\DraftSight.exe) Kies onder 'Selecteer de gewenste grafische processor' de optie 'Krachtige NVIDIA-processor' Klik op 'Toepassen'