Wees echter voorzichtig tijdens een "schone" verwijdering, u moet weten dat registersleutels niet gemakkelijk te verwijderen zijn, dus er zijn nog steeds sporen.
Ik gebruik Revo Unistaller om zeker te zijn, en dit is ECHT verwijderen.
Einde van HS: Ik denk ook dat het de chauffeurs zijn die het verknoeien.
Ik ben zeer recent een soortgelijk probleem tegengekomen, maar bij het openen van een bestand en het is onmogelijk om er iets mee te doen zonder dat het crasht. Probeer het voor het geval dat, roken, maar probeer het.
- Open het bestand en probeer het op te slaan in een autocad12 DWG-formaat en probeer het opnieuw af te drukken.
- Kopieer het bestand en geef het een zeer korte naam van het type BIBI.dwg. Met dit in gedachten hebben versies 1.4 en 1.5 zelfs een klein probleem met namen met speciale tekens (voor Drafsight) of een beetje te lang. Wat betreft afdrukken, het maakt werkbestanden, het ondersteunt sommige namen mogelijk niet...
- Aan elke hazaerd, controleer de locaties van de tamporaire bestanden en of er nog ruimte is... Succes.
Ik neem contact met je op om je op de hoogte te houden.
Dus ik begon helemaal opnieuw, ik installeerde alles netjes opnieuw, en voordat ik het opnieuw installeerde, waren er geen bestanden, mappen of registersleutels meer over met betrekking tot Draftsight.
Om de anderen te beantwoorden, Draftsight is geactiveerd + 1 jaar geleden, en de bestandsnamen die ik geef zijn altijd kort en zonder speciale tekens....
Natuurlijk is mijn probleem nog steeds niet opgelost, dus ik keek in de Windows-waarnemer en ik zal de dlls opmerken die het verknoeien:
Qtcore4.dll
FxCrashRpt.dll
TDRoot3.08_9.dll
DDKernel.dll
QTGui4.dll
Ondanks al mijn inspanningen helpt niets. Ik weet echt niet hoe ik dit probleem moet oplossen.
Ik ga de hierboven genoemde truc proberen over het activeren van Draftsight en ik neem contact met je op.
Nogmaals bedankt aan iedereen voor het besteden van tijd aan dit probleem.
Heeft u het verwijderen en vervolgens opnieuw installeren van de printerstuurprogramma's zoals voor Draftsight ?
Als dit het geval is, probeer dan een algemeen stuurprogramma zoals " PCL5 " of " PCL6 " (dit hangt af van wat uw printer ondersteunt).
Als je de optie hebt, probeer dan af te drukken naar een andere printer om te zien of het probleem hetzelfde is.
Anders heb ik een soortgelijk geval gehad met een andere CAD-software. Om het probleem te omzeilen, heb ik geprint op een virtuele printer "PDFCreator" en vervolgens heb ik de PDF afgedrukt.
Wees voorzichtig, de software kon zelf een pdf genereren, maar deze crashte ook, terwijl het met de virtuele printer werkte.
Het lost het probleem niet op, maar als het werkt, helpt het.