Ik heb momenteel een pc met win 10, met een geforce GTX1080.
Voor de driver heb ik de generieke nvidia omdat er geen manier is om een gecertificeerde driver voor deze kaart te vinden bij Dassaut, er zijn alleen quadro-drivers. Het is dus traag in posters.
Ik weet dat een quadro beter zou zijn, maar voor nu zou ik moeten weten of er een driver was die iets meer geoptimaliseerd was voor solidworks.
In feite is het een test-PC, ik ben gewoon op zoek naar een tijdelijke driver als het even kan om de rest te testen, uiteindelijk komt er een quadro denk ik.
Voor de overklok of de registerwijziging, aangezien het beest onder de garantie valt, zou ik willen vermijden.
Het lijkt mij dat we destijds gecertificeerde stuurprogramma's hadden voor gamekaarten, die zeker minder efficiƫnt waren, maar het zou kunnen helpen, nu hebben we alleen quadro.
intern heb ik een Intel HD grafische 530, en er is een driver beschikbaar die ik zal testen, bedankt.
In het Nvidia-configuratiepaneel, in de 3D-eigenschappen, heb je de mogelijkheid om de GPU te kiezen die je wilt gebruiken voor software en een hele reeks instellingen.
Het schakelt de andere kaart niet uit, maar stelt u in feite in staat om degene te kiezen die het scherm zal beheren. De andere kaart wordt gebruikt voor berekeningen als de eerste niet genoeg is.