Bestuurder quadro 2014

Hallo

Gisteren heb ik de nieuwe drivers van mijn nvidia quadro geïnstalleerd en sinds solidworks 2013/14 crash ik (alleen op een onderdeel, niet eens een assembly)

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Mijn foutmelding staat op de openGL (dus ik weet niet wat het betekent)

Andere opmerking 

Ik heb 2 grafische kaarten; Een quadro 600 en een gforce 9600 (voor mijn tweede scherm). Ik heb gemerkt dat als ik eerst de driver van de quadro installeer, en dan die van de 9600, ik crash. Het tegenovergestelde werkt.

Hallo

Ter herinnering: gebruik alleen de SolidWorks-gecertificeerde stuurprogramma's die beschikbaar zijn op deze pagina:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Als dat niet het geval is, ben je nooit veilig voor bugs...

Zijn dit degene die je hebt geïnstalleerd?

Voor de quadro 600 raden ze versie 320.78 aan (voor Windows 7 64-bit en SolidWorks 2014)

Maar ik kon niets vinden voor de 9600.

1 like

@Lucas

Het spijt me dat ik vergat te zeggen dat ik de solidworks 2014=> drivers nam, vandaar de crash en de vraag over lynkoa

1 like

Ik vraag me af of het niet de mix van de 2 soorten kaarten is die me boos maakt met de nieuwe solidworks nvidia-driver die specifiek is voor de quadro.

1 like

En voor de laatste verandering crashte het

als het niet crashte...................... zet de ex-piloot terug

@+ ;-)

1 like

Ja, het is hem, de verdomde 320.78 die ik heb geïnstalleerd

@gt22: als een c***** heb ik mijn oude driverbestand verwijderd, en dus moet ik het vinden.

maar ik denk dat je het kunt downloaden van de Solidworks-driverpagina voor de 2013-versie

Voordat ik het installeerde, had ik geen problemen (ik heb ze tenminste niet gezien). Maar dit is flagrant, net als de vorige vraag van tsimard over grote vergaderingen.

"HIJ BRACHT ME DE PROBLEMEN" lol

1 like

Waarom sluit je de 2 schermen niet rechtstreeks aan op de Quadro 600? De stuurprogramma's zijn up-to-date en ik denk dat het krachtiger is?

Probeer een Windows-herstel, daar is het voor! Wanneer heb je de nieuwe stuurprogramma's geïnstalleerd?

http://windows.microsoft.com/fr-fr/windows/what-is-system-restore

We hebben 2 werkstations onder soliworks 2014 en de afgelopen 2 weken crasht de kernelmodule

Na de update van de NVIDIA Quadro K3100M grafische kaart

Ik dl de nieuwe stuurprogramma's op solidworsk, ik neem contact met je op.

1 like

Hier is de pagina met stuurprogramma's

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Kies de juiste en test en vertel het ons

SolidWorks SE Driver Board  Systeem Opmerkingen

NVIDIA Quadro 600 320.78 2014 Win7 x64 Opmerkingen 

NVIDIA Quadro 600 331.82 2014 Win7 x64 Opmerkingen 

NVIDIA Quadro 600 320.78 2013 Win7 x64 Opmerkingen 

NVIDIA Quadro 600 8.17.12.9573 2013 Win7 x64 

NVIDIA Quadro 600 8.17.12.70712012 Win7 x64

Ik denk dat het in de laatste 2 coureurs moet zijn

De eerste 3 nemen de 3 video dus om te vermijden misschien?

@+ ;-)

1 like

@gt22

Ik denk dat er een probleem is met dit 3D-weergaveverhaal

@Lucas

Ik merkte dat ik met 2 kaarten (nou ja, tot gisterochtend) bijvoorbeeld een video op de 9600 en SW op de quadro kan hebben zonder te vertragen of hoe je de grote paté zegt als je een assemblage draait, terwijl toen ik met een enkele kaart en 2 schermen erop zat, ik problemen had met het display.

De kosten van de 2 kaarten komen overeen met 250€. Als ik een quadro wil die 2 schermen aankan voor 2 afzonderlijke bewerkingen (zoals de ene uitgang met solidworks, en de andere met bender of andere) beginnen we te praten over 3 nul achter het getal.

Het was een goedkope oplossing  die me hielp voor de paar keer dat ik nodig was in dit soort situaties 

1 like

Dit is wat er gebeurt als je jezelf een klein cadeautje geeft met een 27 inch scherm en je wilt de stuurprogramma's bijwerken... Ik had bij mijn 24 inch moeten blijven lol

Twee identieke grafische kaarten zouden waarschijnlijk minder een probleem zijn geweest als het een kwestie van kosten is! Maar we gaan weg van de vraag!

Heeft u geprobeerd System Restore?

@ Gerald het zal je leren om niet te zoeken naar beter dan wat je hebt Ik heb het over chauffeurs

Soms denken we dat het beter is, maar het is mooi en veel slechter ;-(

het is net als in het leven ;-) ...; -)

Wat heb je voor je 27 inch genomen?

@+ ;-)

1 like

@lucas: uit ervaring is Windows Systeemherstel een ramp, dus dit zal mijn laatste redmiddel zijn. Aan de andere kant leg je er je vinger op voor de geschiedenis van de verschillende kaarten want met de oude driver 2013 werkt het, maar ik heb iets raars bij het opnieuw opstarten op het scherm van de 9600.

@gt22 nam ik een IIyama 2773. Het is een merk waar ik dol op ben en dat ik op mijn machines installeer (het 22 inch touch model)

Bovendien is de prijs op dit moment erg aantrekkelijk voor dit model omdat het net de nieuwe heeft uitgebracht, dus een besparing van 100€.

Ik heb net een extra wolf gevonden: in de bios-instellingen van de pc was het beheer van de PCI Express-poorten niet geactiveerd zoals het zou moeten zijn, bovendien was de grafische chip van het moederbord geactiveerd.

Nou, ik zal dit allemaal na het middaguur testen

Ga naar dit adres: https://www.solidworks.com/sw/support/videocardtesting.html

En download het stuurprogramma dat overeenkomt met uw computer en uw grafische kaart.

Bijgevoegd is een foto van de betreffende pagina.

Succes!

cg.jpg

Wat uw bios betreft, als de geïntegreerde grafische kaart actief is, betekent dit dat uw computer het juiste stuurprogramma voor uw grafische kaart niet kan vinden. En dus leidt het af dat het degene moet gebruiken die in uw moederbord is geïntegreerd.

Installeer het juiste stuurprogramma en schakel in het bios uw geïntegreerde grafische kaart uit.

Hou ons op de hoogte!