Gisteren heb ik de nieuwe drivers van mijn nvidia quadro geïnstalleerd en sinds solidworks 2013/14 crash ik (alleen op een onderdeel, niet eens een assembly)
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Mijn foutmelding staat op de openGL (dus ik weet niet wat het betekent)
Andere opmerking
Ik heb 2 grafische kaarten; Een quadro 600 en een gforce 9600 (voor mijn tweede scherm). Ik heb gemerkt dat als ik eerst de driver van de quadro installeer, en dan die van de 9600, ik crash. Het tegenovergestelde werkt.
Ik vraag me af of het niet de mix van de 2 soorten kaarten is die me boos maakt met de nieuwe solidworks nvidia-driver die specifiek is voor de quadro.
@gt22: als een c***** heb ik mijn oude driverbestand verwijderd, en dus moet ik het vinden.
maar ik denk dat je het kunt downloaden van de Solidworks-driverpagina voor de 2013-versie
Voordat ik het installeerde, had ik geen problemen (ik heb ze tenminste niet gezien). Maar dit is flagrant, net als de vorige vraag van tsimard over grote vergaderingen.
Ik denk dat er een probleem is met dit 3D-weergaveverhaal
@Lucas
Ik merkte dat ik met 2 kaarten (nou ja, tot gisterochtend) bijvoorbeeld een video op de 9600 en SW op de quadro kan hebben zonder te vertragen of hoe je de grote paté zegt als je een assemblage draait, terwijl toen ik met een enkele kaart en 2 schermen erop zat, ik problemen had met het display.
De kosten van de 2 kaarten komen overeen met 250€. Als ik een quadro wil die 2 schermen aankan voor 2 afzonderlijke bewerkingen (zoals de ene uitgang met solidworks, en de andere met bender of andere) beginnen we te praten over 3 nul achter het getal.
Het was een goedkope oplossing die me hielp voor de paar keer dat ik nodig was in dit soort situaties
Dit is wat er gebeurt als je jezelf een klein cadeautje geeft met een 27 inch scherm en je wilt de stuurprogramma's bijwerken... Ik had bij mijn 24 inch moeten blijven lol
Twee identieke grafische kaarten zouden waarschijnlijk minder een probleem zijn geweest als het een kwestie van kosten is! Maar we gaan weg van de vraag!
@lucas: uit ervaring is Windows Systeemherstel een ramp, dus dit zal mijn laatste redmiddel zijn. Aan de andere kant leg je er je vinger op voor de geschiedenis van de verschillende kaarten want met de oude driver 2013 werkt het, maar ik heb iets raars bij het opnieuw opstarten op het scherm van de 9600.
@gt22 nam ik een IIyama 2773. Het is een merk waar ik dol op ben en dat ik op mijn machines installeer (het 22 inch touch model)
Bovendien is de prijs op dit moment erg aantrekkelijk voor dit model omdat het net de nieuwe heeft uitgebracht, dus een besparing van 100€.
Ik heb net een extra wolf gevonden: in de bios-instellingen van de pc was het beheer van de PCI Express-poorten niet geactiveerd zoals het zou moeten zijn, bovendien was de grafische chip van het moederbord geactiveerd.
Wat uw bios betreft, als de geïntegreerde grafische kaart actief is, betekent dit dat uw computer het juiste stuurprogramma voor uw grafische kaart niet kan vinden. En dus leidt het af dat het degene moet gebruiken die in uw moederbord is geïntegreerd.
Installeer het juiste stuurprogramma en schakel in het bios uw geïntegreerde grafische kaart uit.