Gebruik je Windows 7? Heb je ooit een systeemherstel gedaan met W7?
Wat waren de problemen die zich voordeden? Ik heb het eerder gedaan en ik heb geen problemen gehad.
Gebruik je Windows 7? Heb je ooit een systeemherstel gedaan met W7?
Wat waren de problemen die zich voordeden? Ik heb het eerder gedaan en ik heb geen problemen gehad.
@bart, het is precies het probleem van de chauffeurs (vandaar de post)
Dus na wat vervelende behandeling
Herconfiguratie van het bios om het maximale beheer op de Pcie 1 x16 te hebben (gecombineerd van een vriend die video's maakt)
Verwijdering van de GPU, moederbord
Tweede Pcie 2-poort instellen
Terug naar de driver van 2013 voor de quadro = > hetzelfde probleem
Het opnieuw installeren van de 2014 driver = > nog steeds problemen!
De fx9600 verwijderd => de machine is weer stabiel.verbetering!!
Het installeren van NVIDIA driver en niet SPE Dassault = >ok
De 9600 er weer in zetten = >OK
Dus resultaat van de races:
De recente drivers van een fx 9600 en een quadro 600 bij solidworks zijn niet compatibel met elkaar
Dus mijn keuze is om geld te besparen en een krachtigere quadro-kaart te kopen en alleen deze te gebruiken.
Dus voor de verdeling van de punten denk ik dat Lucas het had over de onverenigbaarheid tussen de twee kaarten en gt22, over de incompatibiliteit van de stuurprogramma's.....
Dus lucas als tweede in het algemeen klassement.... maar alleen om over de kaarten te praten
@Bart aan de andere kant, sinds ik de solidworks-driver opnieuw heb geïnstalleerd, heeft mijn hoofdscherm geen achtergrond meer. Toen je de manicure deed, had je hetzelfde probleem?
Zou je bij het installeren van je drivers de GeForce-driver niet hebben geïnstalleerd na de Quadro?
Het lijkt mij dat als je twee grafische kaarten hebt, het niet mogelijk is om twee verschillende stuurprogramma's te installeren, maar ik kan het mis hebben.
Hallo
Ik kom terug op de geschiedenis van coureurs
Ik ben eigenwijs en soms loont het.
Op de website van Dassault staan 2 coureurs, 320.78 en 331.82
Op de site van NVIDIA certified driver vinden we de 320.78 en de 311.50
http://www.nvidia.fr/object/quadro-certified-drivers.html#partner_id=27&application_id=318&page=driverSelected
Dus ik heb de 320.78 geïnstalleerd en sindsdien werkt het veel beter.
Daarna heb ik natuurlijk een quadro K2000 gekocht en mijn 600 als tweede kaart gehouden.
Ik blijf overtuigd van het belang van 2 GPU's. Een K5000 te duur voor mijn budget, deze oplossing tegen een lagere prijs blijft acceptabel. Zeker als je al een quadrokaart hebt
De 320.78 driver is gemeenschappelijk voor de 2 kaarten, dus geen zorgen zoals bij de Gforce.
@ Gerald Ik ben er ook van overtuigd dat 2 kaarten beter zijn dan één
Speciaal voor 2 schermen en log dif
1 CAD-kaart/beeldscherm
1 internetkaart / scherm en desktoplogboek
Maar je hebt een multibody proc nodig
@+ ;-)
@gt22
Ik heb een beetje met @Bart gepraat en ik denk dat zijn probleem voortkomt uit deze hybride configuratiekaart
Op het moederbord is een nvidia proc geïntegreerd en een quadro-kaart toegevoegd.
Ik had de slechte ervaring dat driver gforce en quadro niet samengaan.
Je kunt maar één kaart hebben, maar THE BIG CARD
Tegenwoordig hebben steeds meer moederborden geïntegreerde GPU's, dus je moet waakzaam zijn over de configuraties in het BIOS.
Persoonlijk heb ik mijn geïntegreerde intel 4000 gedeactiveerd om mijn quadro niet te storen
@ Gerald 100% eens met je woorden
Ik had hem gevraagd, het lijkt mij om de interne driver naar de proc te verwijderen
@+ ;-)
Ik vertelde hem dat je ze alleen in de expertmodus kunt afvuren lol