Hallo, Voor de kegel raad ik je aan om het zo te doen:
Bovenste foto → schets van de lage rand van de kegel
Maak een plattegrond // naar het bovenste vlak, verplaatst met de hoogte van de kegel
Maak op dit plan de schets van de hoge rand van de kegel
Gebruik de functie " Transition Fold" in smooth mode voor rollen of gebroken voor crunching. Normaal gesproken werkt de Unfolded goed (bij voorkeur met de K-factor). Succes...
Voor mij komt het voort uit de functie die beschouwt dat het een rechthoek is die je vervormt om je kegel te krijgen. Succes daarentegen met het zo doen! Zo laat ik de kegels (overgangsvouwfunctie en de volgende rol of overgangsvouw zoals je kiest, de twee werken):
Generatie met de functie " Geveegd Gevouwen Plaat" biedt een optie genaamd " Cilindrische/Kegelvormige Lichamen", die essentieel lijkt om een correcte ongevouwen te verkrijgen. En het is waar dat het werkt...
En met goede reden: het bestaat niet. Wees voorzichtig dat je het niet verwart: Ligne3@Esquisse4 <> Ligne4@Esquisse3 Dit is de profiellijn van de scan.
De logica lijkt hetzelfde te zijn als voor de functie van het afvlakken van een oppervlak, waarbij een zijde als vast wordt aangewezen.
Concentreer je! Het moet ook zichtbaar worden gemaakt, dat is beter Er moet gezegd worden dat degenen die werken in een zwarte omgeving het niet makkelijk maken