DSTV (. NC1) met SolidWorks

Hallo

Wie kent en/of gebruikt een module rondom SolidWorks die DSTV-bestanden (.nc1) kan genereren voor profielsnij- en boormachines?

Ik vond op het net, CMS en SigmaNest, maar ik had graag meningen of mogelijk andere modules of software om het te doen.

@+

1 like

Zie deze link

http://www.sigmanest.com/en-us/Company/News/Newsletters/201008/default.html

SigmaNEST 3D is naadloos geïntegreerd in SolidWorks en werkt als een invoegtoepassing met een vertrouwde grafische gebruikersinterface om maximaal gebruiksgemak mogelijk te maken. Het maakt gebruik van functiegegevens van het native SolidWorks-deel (. Prt,. SigmaNEST 3D verbetert de 3D-snijkwaliteit aanzienlijk door sneden glad te strijken, automatisch inleidingen en broodjes toe te passen en de snijsnelheid te optimaliseren. Het stelt gebruikers ook in staat om de controle te behouden door handmatige wijziging van een gegenereerd programma mogelijk te maken.

@+ ;-)

Hallo GT22,

Zoals ik schreef zag ik deze software en ik heb ook een google translate move gedaan, maar ken je die?

Is  het beter dan CMS of een ander, ik zag ook dat Lantek ook aanbood om DSTV te doen, maar ik vind niet of het werkt rond SolidWorks.

@+

2 likes

nee, ik weet het niet  , ik dacht stom genoeg dat je probeerde te bekeren; '(

Het spijt me ;-)

@+ ;-)

Hallo

SigmaNEST heeft in SolidWorks een Add-In ontwikkeld om onderdelen in DTSV-formaat te exporteren.

Het is volledig geïntegreerd in SolidWorks en stelt u in staat om de verschillende profielen (C, H, L, I,...) in het DSTV-formaat te exporteren.

@+