DXF met SheetMetalManufacturing

Hallo

Wanneer ik alle dxf van mijn plaatwerkonderdelen wil opslaan met " SheetMetalManufacturing ", heb ik altijd de dxf van mijn tekening bij de bestanden.

Is het mogelijk om de tekening van de DXF-uitgangen van mijn plaatwerkonderdelen te verwijderen?

Bedankt, vriendelijke groeten

Hallo

Als u alleen DXF-contouren nodig heeft, waarom gebruikt u dan niet BatchConverter?
Het is het soort werk dat hij heel goed doet.

Behalve de tekening die verschijnt, weet ik het niet. Ik gebruik SheetMetalManufacturing om maar MEP-buigen te doen.

Vriendelijke groeten.

Waarom importeert u het plaatwerkonderdeel niet in een platte patroonconfiguratie in plaats van de tekening?
Tenzij de richting van het plaatwerk voor u van belang is?

1 like

Bedankt voor je feedback,
Ik teken veel in multi-body met verschillende diktes en plaatwerkmaterialen.

Bij het exporteren naar DXF verzamel ik met SheetMetalManufacturing alle bestanden in één map, met de details voor elk plaatwerkonderdeel.

Aan de andere kant, kunnen we de richting van het plaatwerk bepalen?

Vriendelijke groeten

U kunt de oriëntatie van het plaatwerk kiezen door te spelen met de richtingen van de x-y-assen

Ik weet niet hoe het zit met de tool in kwestie, maar er moet een parameter van het model zijn om uit te kiezen, met een lege achtergrond (zonder rand, notitie, cartridge... Etc) zal de tekening niet verschijnen in een dxf.

Uw idee Lynkoa15 is interessant, maar ik kan het tekenmodel niet wijzigen in de exportopties.
Hoe moet ik het doen?

Vriendelijke groeten.

Het is niet mogelijk in de exportopties van mijn kant, ik doe het via macro, die ook de freescirkel verbergt en exporteert naar dezelfde plaats als de MEP met dezelfde naam.
Aan de andere kant doe ik het alleen op het 1e blad omdat voor ons een plaatwerk = een deel = een MEP

Ik werd geïnspireerd door deze demonstratie, ik kan de lege achtergrond zien, (1min) neem anders contact op met de ondersteuning